Hallo, Ik wil een tweedehands facebook voor meisjeskleding maken. nu zit ik alleen met de naam, ik kan niks leuks bedenken! Enige wat in me op kwam was het kledinghoekje. is dit te standaard en saai? of toch wel leuk? of hebben jullie hele leuke ideeën?? Bedankt alvast!
Ik ben alleen bang dat als je op 'kledinghoekje' zoekt, op facebook, je tientallen resultaten krijgt.. Even geprobeerd, en yup, inderdaad
En alleen "kledinghoekje" geeft niet aan dat het alleen om meisjeskleding gaat. Kán misleidend werken voor ouders van jongens
Ik heb een extra Facebook account aangemaakt op mijn eigen naam. Zo pak ik de mensen uit mijn eigen kennissenkring en ik voeg mensen toe via de andere verkoophoeken in mijn buurt.
Ben het met de meiden boven me eens. Misschien... Bonfille / Bon Fille / Petit Fille Jolie Meisjesdroom of meisjesparadijs Ehm... heb momenteel geen inspiratie, sorry!
nou dit is al heel wat meer inspiratie als ik had, vind ze erg leuk! Een andere die iemand had was, hebbeding. wat vinden jullie daarvan?
Ik zou een iets onderscheidende naam nemen. Hussel bijv. de eerste letters van de namen van je kinderen eens door elkaar en zet daar een tweede algemenere term bij. Even voorbeeld naar aanleiding van je gebruikersnaam Noya's tweedehands kleertjes of Noay seconds zoiets.