Hoi allemaal Ik ben zwanger van een tweede zoon. Bij de eerste vonden wij een jongensnaam al erg lastig, laat staan nu bij een tweede. Onze eerste zoon heet: S.enn. Nu kwamen wij de naam T.jez tegen. We moesten even wennen maar vinden de naam steeds leuker worden. Maar... is het niet te apart/gek? Wat vinden jullie? Ik ben benieuwd!
Wel erg bijzonder ! Het staat wel aardig maar ik vind het niet echt een naam geloof ik. Kess ken ik wel, of Chase , Jace
Ik ben pro niet veel voorkomende namen maar vind deze schrijfwijze gekunsteld overkomen. Staat ook vreemd om naast n wel vaker voorkomende naam ineens zo'n aparte naam te kiezen vind ik Zou eerder Ches (van Chester) doen. Ik ken trouwens een T.je.s.s.e., maar daar kan ik ook nogsteeds niet goed aan wennen.. Andere inspiratie.. Senn en...: Olaf Vic Milo Miles Paul Quin / Quinn Olle Jesse Hidde Melle Jelle Jelte Thije Vito Otis Odin Zion Zayn Hugo Nick Thom
Ik vind het echt helemaal niks. Maar als het voor jullie wel dé naam is, gewoon geven. Mensen wennen er vanzelf aan.
Ik vind de klank wel mooi, maar de schrijfwijze nogal vreemd staan. Vooral Tj vind ik niet zo mooi. Er zijn al een aantal leuke alternatieven gegeven. Ik vind zelf Ches, Chaz of Xess leuker. Bovendien verwacht je zo’n weinig voorkomende naam niet echt naast S.enn, maar dat hoeft niet uit te maken natuurlijk!
Ik vind de naam gek staan, alsof het verkeerd is overgenomen van een Amerikaanse variant. Misschien dan een andere spelling?
Ik vind 'm niet zo mooi, Misschien: Abel, Axel, Dex, Ivar, Jari, Joas, Keo, Laut, Loek, Lux, Milo, Moos, Nino, Odin, Otis, Olaf, Ravi, Revi, Roan, Thian, Twan, Vigo
Senn & Chess Vind ik prachtig staan! Ook doordat de laatste twee letters bij beiden dan hetzelfde zijn, matched het goed.
Ik vind het een beetje alsof je hebt geprobeerd iets zo origineel mogelijk te spellen en daardoor lijkt het wat gekunsteld. Om de een of andere reden heb ik er ook een beetje een circusassociatie bij. Ook qua klank niet mooi bij Senn.
Chess wilde ik ook eerst als optie geven, maar dat betekent het spel 'schaken' dus zou ik daarom toch niet doen. Chaz wél oké
Tjez vind ik niet zo, ik moest denken aan die kaassnacks (schrijfwijze) Tjiez. En aan Xess Xava van Wesley en Yolanthe.