Hi Ik heb al eerder een vraag gesteld over namen, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Daarom graag suggesties van jullie! Zelf ben ik een bosjesmama, zo iemand die veel in het bos te vinden is dus. Ik heb mijn eigen bijl, draag vrijwel altijd grijze wandelschoenen en kan een mooi kampvuur maken (even voor de beeldvorming) Ik verwacht dan ook niet perse dat onze dochter een echte feeënprinses zal zijn. Wat zou nou echt een leuke, stoere naam zijn voor mijn kleine meid? Enige voorwaarde: het moet uit te spreken zijn in het Engels (en dan liefst ook niet iets raars betekenen).
Aspen, Dawn, Ember, Sky, Senna, Ruby, Vesper, Bo, Alex, April, Eden, Gigi, Kate, Kes, Phoenix, Quinn, Scarlett, Storm, Tatum, Ceder, Rhodé, Ziggy, Arwen, Bonnie, Malou, Jade, Summer
Amy, Ava, Cato, Dani, Febe, Guusje, Iris, Juul, Kensi, Kim, Liv, Liz, Loa, Lot, Lou, Maud, Mea, Mia, Noa, Noor, Pip, Puck, Quinn, Rae, Rava, Robin, Rox, Saar, Sam, Suus, Tess, Wies, Ziva, Zoë
Fenja Finja Mika Elvi Edie Nim Ayla Lilith Ela Ember Franca Gem Lennon Juno Bliss Rowan Sam Viv Dee Flori Sadie Willa Arabel Iva Kaya Kenna Sidra Yindi Lux Scout Aidy Silver Effie Alex Devon Logan Stevie Tula Zia Indra Raven Levi Bowie Meadow Vick Sydney Arlo Kess Andie Eden Zen
Alleen al door de titel van je topic dacht ik aan krachtige natuurnamen: Raven Aster Hazel Maedow Juniper Willow Harper Skylar Fosse Amber Ivy Rune Maar ook: Ava Joy Kyra Victoria/ Vicky