Ella vind ik van jullie lijstje het mooist. Misschien: Bente, Dinja, Diede, Dieke, Elske, Esmee, Estée, Femke, Fenna, Fiene, Filou, Julin, Julot, Liset, Lotta, Pilar, Pippa, Rhodé, Rivka, Silke, Susan, Willa
Misschien Nola? In plaats van Lola. Omdat jullie Lola wel mooi vinden, maar het gevoelig ligt en je deze naam dan niet snel geeft. Maar een andere variant erop
Ella of Lilou, leuk Andere ideetjes: Jasmijn Ninthe Philou Isabel Gabi Britta * Iris Robine Fabienne Sabrina Birgitta Tamar Rosan Lisan / Lizan * Indy Romy Esmee Anniek Sabine Elize / Elise Elisa / Eliza Elisabeth / Elizabeth * Lara Dana Luna Nina Bibian Dagmar Carmen Kimberly
Ik vind Ella en Oona het leukst. Vind Lilou ook leuk voor een klein meisje. Alleen niet voor een volwassen vrouw, dus daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen.
Uit dit lijstje zou ik Ella kiezen. Lilo doet mij denken aan lilo en stich Is Milou misschien een idee?
Ik zou voor Ella gaan, leuke naam. Oona en Lilo vind ik wat onduidelijk qua uitspraak. Lilou is ook een prima naam, ik heb er alleen niks mee.