Ik zoek een naam voor onze 3e knul.. zijn broers heten J.ari N.athan en J.oaz D.ani. nu heb ik het liefste een naam beginnend met een J en 4 letters. Moet ik wel eerlijk zijn dat we er 1 hebben maar die is zo uniek dat ik twijfel dus ben benieuwd waar jullie mee komen
Ik heb zo geen extra namen om toe te voegen. Wel zou ik graag de tip geven om een andere tweede letter te kiezen dan a of o. Ik zat in mijn hoofd de rijtjes die hierboven genoemd worden op te lezen, en namen die beginnen met jo of ja vond ik snel een jut en jul gehalte hebben. Maar Juda bijvoorbeeld, dus met een andere klinker, vind ik erg mooi staan naast de andere twee! (Maar Juda is sowieso mijn favoriet )
Jelt Jean Jazz Jaïr Jart Jarn Jaan Jurr Juup Jurt Jurg Jurn Jins Jint Jits Jinn Jisk Jilt Joek Jonn Jore Jouk
Wij (ik) hebben de naam J,evy bedacht.. ik twijfel omdat het niet veel voorkomend is en het lijkt op J,ari
Ik vind 'm inderdaad wel wat veel lijken op J,ari. Misschien nog Jeko, Jeno, Jian, Jidé, Jimi, Juan, Juda, Juël,
Jari, Joaz en.. .. .. Jace James Joost Jake Jimmy Jonah(!) Joe Julien Jack Jacco Jarno Javy Jayden Jim Joes Jens Jax Jenau Jouk