Haai! nou jongens naam zijn we zo goed als erover uit. Tyler of Daley. Maar kan nog veranderen haha, die vinden we makkelijk en liggen we op een lijn kwa namen. Dus dat komt wel goed. We vinden er meerdere samen leuk. maar meisjes namen.. my god... mijn lijstje Noé, Chloé, Vajèn, Sky(e) , Novén , Loïs, Julin. Maaar... mijn man vind ze geen van alle mooi.. komt hij aan met Vieveke... Totaaaal iets anders, en zo niet op een lijn liggen we kwa meisjes namen hahah. Vieveke vind ik dus echt niks. Zou dan eerder voor Vieve gaan, die vind ik nog wel leuk. wat vinden jullie? Nog meer tips voor meisjes namen beetje in deze richting? Als het gewoon weer een jongen is, zijn we zo klaar en erover uit
Ik ben dol op streepjes, maakt voor mij een naam af. Maar ze moeten wel iets toevoegen en de uitspraak moet correct blijven.. en dat gebeurd nu niet. Nu zal de uitspraak Vi-evu worden, denk niet dat dat je bedoeling is.
Aahja, ik heb zelf ook een Franse naam en mijn man een Nederlandse en de jongens Engelse van alle markten thuis hier
Vieve vind ik leuk! Om in de Engelse hoek de blijven; Abby misschien. Vind ik ook een erg mooie naam, afgeleid van Abigail