1x geweten wat het was en toen ook inderdaad naam voor het andere geslacht opgezocht "voor het geval dat", ook geboortekaartje etc uitgezocht
Wij hadden al een jongensnaam voordat bekend werd dat ons meisje een meisje was. Als dat niet het geval was geweest, hadden we er denk ik ook geen meer bedacht. Ik geloofde er gewoon in dat het echt een meisje zou worden!
Nee, ivm een medische zwangerschap krijg ik heel veel echo's, dus bij onze zoons was het wel duidelijk. Voor deze kleine verwacht ik het dus ook over een paar weken al een paar keer duidelijk gezien te hebben. En anders hebben we nog 3 dagen om een andere naam te bedenken.
Ja maar dat hebben we niet bewust gedaan. Ik wist al heel snel dat ik me zoon naar me opa wilde vernoemen.. Toen we tot 2 keer toe hoorde dat we een meisje kregen bleef deze naam wel gewoon staan.. En dat zal ook zo blijven! Net zo lang tot dat ik een zoon krijg en zo niet.. Dan pech dan passen we de naam aan voor een meisje Hihi want als je zo mag zijn nog 1 kindje en dan ben ik zeker wel klaar.. Ben al zo dankbaar voor wat ik heb!