Ik moest denken aan: Julot Joleen Jolee Jill June July Jana Jade Lana Ik vind zelf Jolee een erg mooie naam...
Jolijn / Jolein misschien nog een optie? Ik heb verder ooit nog eens een meisje gekend dat Julie (djulie) heette. Prachtige naam, paste zo mooi bij haar koppie!!
Die vind ik wel leuk! maar onze andere dochter haar naam begint ook met een L, dat lijke me zo verwarrend met post L. Achternaam en L. Achternaam haha geen doopnamen Voor nu staan Jolie en Livia wel als een optie.
Ik vind dan Livia mooier & wat orgineler. misschien kunnen 2 dezelfde voorletters ook wel, iemand een idee? is dat onhandig? haha
hier komen ook niet dezelfde voorletters...in verband met de post inderdaad Manlief wilde niet eens de voorletters van onze eigen namen...hij heeft 2 zussen die beide met een T. beginnen qua naam, en schijnt dat die vroeger wel eens ruzie hadden als er post kwam wat verkeerd open gedaan werd, zeker in de tijd dat ze 15-16 waren Aan de andere kant, tegenwoordig gaat het meeste toch via mail/sms/ dat soort dingetjes, dus zo groot lijtk het probleem mij niet meer om dezelfde beginletter te nemen...
ben even gaan googlen voor je met -via: Elivia Elvia Ivia Novia Salvia Vivia Zavia en met -lia: Ailia Amalia () Callia Celia Cilia Dalia Dilia Ellia Emilia Evelia Felia Gilia (afkorting klinkt als "Jill") Ilia Jalia/Yalia Lia/Lilia/Lila Milia/Mila Noelia/Noella Rosalia/Roselia/Rozalia Talia/Tulia Xilia Zelia Hier ook bewust geen zelfde eerste voorletter, vonden wij ook niet handig. Hoewel ik soms wel denk dat het ook weer makkelijk is als je er eentje roept , kan je iig niet in de eerste letter/klant vergissen!. Elk nadeel heb z'n voordeel hihi! Succces weer!
Wat vindt je van Lucia? 't Is wel een beetje dezelfde klank als Julia, maar toch ook wel anders. Ik vind het zelf een geweldige naam!
Lilia en Lucia, vind ik ook wel leuk! maar ook beide weer met een L haha maar net wat iemand al zei, tegenwoordig is er niet zoveel meer met de post het is misschien lastig tegen de tijd de oudste 15 is en boos dat haar post word open gemaakt maar ja wie weet bestaat de ''gewone'' post dan wel niet meer en is alles digitaal dus misschien toch maar dezelfde voorletter.. Baal nog steeds van Julia, maarja niet gek met zo'n populaire naam dat iemand je dan voor is
hier ook altijd geroepen dat we noooooohoooooit dezelfde voorletters zouden doen. En zie hier het resultaat (2x een K). tot nu toe nog geen problemen mee ondervonden