mijn overburen hebben hun meisje Jolie genoemd. (djolie uitspraak) vind ik erg leuk! En hoor je ook niet vaak.
Mijn alltime favorite was altijd Julia! En stond ook bovenaan ons lijstje... Totdat schonmoe overal ging verkondigen dat haar kleindochter Julia zou gaan heten. Onze andere namen waren: Nine, Livia, Fenne, Sara, Lize
Wij hebben 2 keuzes kunnen maken, mede dankzij de ideeen hier! nog even aan beide namen ''wennen'' voor we de keuze maken en voor nu geen zwangere meer in de familie die onze naam kunnen inpikken haha
Mag ik vragen waarom je de naam niet evengoed kiest? Ik vind persoonlijk een naam zo belangrijk dat ik hem echt niet ga aanpassen zodra er in familie of vrienden kring dezelfde naam eerder komt.
ik was er ook vreselijk bang voor hoor... Ik wou al vanaf mn pubertijd de naam "Luna" als ik ooit een dochtertje mocht krijgen... Tijdens mijn zwangerschap is mn buurmeisje Nena geboren, en heeft mn vriendin haar zoontje Luca genoemd! Scheelde niet veel he! hahaha ben toch blij dat mn wens is uitgekomen, en had ik denk ik ook niet aangepast als iemand anders net voor mij een meisje Luna had genoemd... maar in de familie vind ik wat anders. Gelukkig was ik in de familie de enige. Ja, mn schoonzus loopt nu op t laatste, en mocht het zo zijn dat zij en mn broer toevallig de naam Luna in november in gedachten hadden, hebben ze nu ruim de tijd gehad wat anders te bedenken
Toch is jasmijn ook een mooie naam of ander misschien - Luna - Nora - Nena Eindigt ook op à mocht je dat graag willen
Ik vind het dan niet zo leuk/prettig meer om die naam ook te geven. 1. dan is het zo van , oh dezelfde naam gekozen ? dat je die naam al heel lang in je hoofd had word dan door de mede mens even vergeten en 2. vind ik het ook onhandig, vooral omdat de kindjes ook erg regelmatig samen zullen zijn oh, en vind het voor de ouders van Julia dan ook niet zo leuk dat wij dezelfde naam hebben. Nena is hier ook een tijdje een optie geweest voor onze andere dochter maar ik had het idee dat mensen dan vaak Nina zouden verstaan