wij noemde björn ons kindje vooral tegenover onze honden en we noemen hem nog steeds zo tegenover de honden. voor mijn gevoel weten ze dan waar we het over hebben. ( ook zijn gewone naam moeten ze toch ook leren)
Ik heb het altijd over Junior. In mijn hoofd noem ik haar bij haar naam. Met mijn vriend heb ik het vaak over zijn of onze dochter.
Je kunt ook gewoon zeggen: Ja hoor, we weten wat het wordt, namelijk een baby! Wij moeten nog iets verzinnen maar ik vind hummeltje wel leuk.
Het kan me niet snel genoeg gaan! ( je snapt me wel he) Maarre in verhouding gaan we even snel hoor. Of jouw weken moeten maar 6 dagen zijn ipv 7
Hehe ja dat begrijp ik hoor! En idd we gaan even snel, maar steeds als ik jouw banner zie, denk ik 'tjee, wat is ze al weer ver!' Ik vind het gewoon supertof dat het nu goed gaat met je zwangerschap!
Dave was grumpie Ameé was grummeltje Caitlin was hummel (mijn eerste naam hier op het forum) en binnenhuis was het nadat we wisten wat het werdt stiekum tegen elkaar Caitlin , hier waren we al snel uit dat ze zo zou gaan heten
als ik het over de jongensvorm had noemde ik hem bartje en als ik het over de meisjesvorm had dat noemde ik haar ambertje uiteindelijk is het een meisje geworden maar het heet geen ambertje hielkje