Wij noemde gijs pimmetje! Alleen toen hij net was geboren moesten we pim echt af leren vooral opa en oma haha.
Ik ben nog niet zwanger en heb dus ook nog geen naam. Kluun heeft het wel leuk beschreven in "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Hij heeft het over een "werktitel". En omdat de baby zo groot was als een rijstkorrel, noemden ze hem Lassie. Vond ik wel een leuke!
Wij hebben het over "de kleine " en als ie wer eens flink aan het spoken is geweest zeg ik tegen me vriend die draak van je is weer goed bezig (geweest)
We noemen de beeb Boontje. Dat is gekomen omdat met de eerste echo (6 weken) het heel erg op een boontje leek.
haha bij onze eerste echo was het ongeveer net zo groot als een rijste korrel mijn vader belde dan hoe is het met me rijste korrol. Nu hebben we een sleutelhanger gekocht met zo'n rijstekorrel erin met erop geschreven opa haha. me vader lag helemaal dubbel toen die dat zag
in het begin zei ik wel Frumeltje, mijn durfde eigenlijk niets, bang dat het fout zou gaan. En nu het groter is zeggen we alle 2 baby
Wij zeggen "die kleine", we hebben afgesproken zijn naam niet teveel te noemen in verband met het risico ons te verspreken Zie leuke bijnamen voorbij komen Groetjes MB2005.