Ben wel heel vroeg met namen bedenken ben er heel erg slecht in. Ik Wil graag een meisjes naam vernoemen naar de oma's en een jongens naam vernoemen naar de opa's oma's naam: Hennie/hettie, Lutiena, anjet Opa's naam: Rieks, Lukas, elzo Wie kan/wil me helpen.
Meisje: Helena Ella Elma Van Rieks en Lukas kun je misschien Linus, Rikus of zo maken, maar ik kan niet echt een leuke naam bedenken.
Ik vind het zelf ook heel moeilijk. linus of rikus vind ik ook niet zo leuk maar in ieder geval bedankt voor t mee denken
pfff sorry maar van 3 namen 1 HERKENBARE naam maken, vind ik echt onmogelijk, zeker met deze namen...
Anjet, Hennie/hettie, Lutiena : Atina Opa's naam: Rieks, Lukas, elzo : Rikazo verder kom ik niet echt
bedankt voor de reacties Door de reacties heb ik zelf ook 3 namen kunnen bedenken voor een meisje: - jantiene - jantiena - jenita Weet niet als ik 1 van deze namen kies maar heb een begin. Met deze namen vernoem ik ook een beetje naar mijn oma (Jantje) Maar ik schrijf alle mogelijkheden op en we hebben nog tijd zat haha
ik weet niet of jullie je kind willen dopen maar ik heb de namen van de opa's (ik heb een zoontje) als doopnamen gebruikt..mathijs =roepnaam bernardus =naam van mijn schoonvader lambertus= naam van mijn vader en geloof me de opá zijn er supertrots op mischien is dit een idee?
Meisjes: Anita Enja/Enia Luana Luenna Jetina Antina Atina Luna Jongens: Rieko/Riko Ries Riël Luuk Luke