Ik ook! En Rubin is wel leuk, maar ik vind Ruben mooier. Edit: ik vind Yoran overigens zo niet mooi geschreven, ik zou er Joran van maken. (Ik hou niet zo van namen met een Y).
Ik ook....sorry. En ik vind het niet mooi dat zowel de 1e als 2e naam 2 lettergrepen heeft en allebei eindigen op een N. Ik zou dan eerder een 2e naam met 1 of 3 lettergrepen kiezen, dat 'bekt' lekkerder.
maar over een paar jaar is iedereen joran vd sloot vergeten....als je het echt een leuke naam vindt moet je het gewoon doen...of je doet rubin als eerste naar want die naam is natuurlijk geweldig
Ik vind het juist wel leuk. Ook met een Y. Dan doet het me niet aan de rare gast denken. En inderdaad, die engerd is allang weer vergeten over een aantal jaar. Geldt overigens niet voor A dolf,
Ik vind het ook wél leuk! Yoran blijft voor mij een leuke naam, ondanks mr Van der Sloot en Rubin vind ik ook leuk!
Yoran vind ik een leuk naam, en het doet met niet aan Joran van der Sloot denken. Mijn neefje heet ook Yoran, en ik moet als ik hem zie ook niet aan van der sloot denken. Maar ik denk dat het ook komt dat onze Yoran geboren is een tijd voordat van der sloot in opspraak kwam.