Hoi Allemaal, Ik ben een eigen bedrijfje aan het opstarten met creatieve workshops en kinderfeestjes. Heb al een hoop namen bedacht, maar ze bestaan bijna allemaal al! Wie weet er een leuke naam? Ik zoek een naam die proffesioneel klinkt en een beetje creatief. Niet teveel op kinderen gericht. Mijn naam valt niets mee te maken Wat vinden jullie van 'eventerij" Vind het zelf heel prof klinken.. maar meer alsof ik hele grote evenementen ga geven ben benieuwd of jullie leuke tips hebben
Ik vind het niet lekker in de mond liggen eerlijk gezegd... Moeilijk he, een naam verzinnen? Neem er de tijd voor! Ik ben sinds kort begonnen met een webwinkel en vond een naam verzinnen ook erg moeilijk, maar heb er nu wel één waar ik super blij en trots op ben! Mede ook door een tip van een mede zper, dus wie weet zit er een waardevolle tip voor jou bij
tis niet iets wat lekker bekt om het maar zo even te zeggen, zou ook iets zijn wat bij mij niet blijft hangen, moeilijk hoor een goede naam, tis zo persoonlijk en smaakgebonden, wat de een geweldig vind, vind een ander niets, dus volg vooral je eigen gevoel.
Ik vind het idd net iets voor een bedrijf dat grote events organiseert, als je het woord event erin wilt hebben dan zou je eerder in de richting van Crea-Events denken, de naam zegt dan al wat meer over wat je doet, heb geen idee of die naam al bestaat, is ook zomaar iets wat me te binnen schiet. Ik heb 3 jaar terug ook een naam moeten verzinnen voor m'n webwinkel, een pakkende naam en die ook gelijk duidelijk is welke branche het is, moet zeggen dat ik toch bij m'n eerst gedachte ben gebleven, die was gelukkig nog niet door iemand anders bedacht
er hoeft niet events in de komen hoor. het was meer dat het proffesioneel klinkt en de naam nog vrij is Maar ik zie hier al dat ik m niet moet kiezen haha
Funtastic is leuk! Een hele andere kant op als waar ik heb lopen zoeken! Helaas, bestaat hij al heb meteen even gekeken.. Jammer ik was enthousiast! Hoop dat er nog een leuk niet-bestaand- idee komt!
die is ook leuk ja.. Het is jammer dat ik geen Ernst heet.. anders had ik "ernst en hobby" kunnen doen hahah Nog meer met een goed idee?
ik weet niet hoe je heet? Je zei dat er niks van te maken is? Ook niet als je de letters door elkaar husselt met -tastic, -crea, -fun?
is Licraftic wat? Vind t wel wat moeilijk uitspreken.. en moeilijk onthouden.. maar wel mooi klinken. Mijn naam begint met Li Ik had eerst al Licrea maar dat bestaat al
Ik zou eerder iets Hollands doen, tegen het randje van fout: - knippen & plakken - handenarbeid - de knutselfabriek
De KNutselfabriek had ik ook al bedacht, maar bestaat al. Wil ook iets wat leuk klinkt voor volwassenen. Het hobbypaleis.. is dat iets?
Zat ook te denken of ik iets kan met een aantal steekwoorden -Bijzonder -Creatief -Betaalbaar Het is echt moeilijk, wle echt leuk dat jullie meedenken!