Arti kidz Crea kiddies Heppie de peppie Doe da doe da Mini art Knutselkids Hobbiez Hobbykids Frutsel & knutsel Li-la-lol Hippe knip kids Knipperdepip
Li-la-lol!! Heel erg leuk bedacht Nadja7!!! Persoonlijk vind ik het leukst wanneer er iets van je eigen naam in staat zonder dat het onprofessioneel staat. Ben benieuwd wat je gaat kiezen! Succes met bedenken en met je bedrijf!
Leuk dat iedereen zo meedenkt! ik ga er is over denken wat t gaat worden, meer idee blijve natuurlijk welkom
Ik vind Hobbypaleis niks, te winkelachtig. Creatief met Li DoeLi(e) Wat is je hele naam? Ik denk dat dat makkelijker is...
Ik vind Eventerij eigenlijk wel een hele leuke naam! Ben zelf wel allergisch voor het woord "bedrijfJE". Een eenmanszaak is ook een bedrijf. Je haalt jezelf zo naar beneden door je bedrijf te kleineren Maar veel succes in elk geval!
Het zijn niet alleen feestjes, De hoofdactiveiten zijn workshops voor kinderen, jongeren en volwassenen. Daarbij doe ik ook kinderfeestjes waar we ook creatief bezig zijn. Ik zoek dus echt een naam die voor allebei kan. Ben het ermee eens dat event groot klinkt.. daarom twijvel ik ook zo gigantisch Mijn man kwam net met als alternatief voor Hobbypaleis, met Hobbyparadijs.. dat klinkt minder winkelachtig?