Nadat ik er achter kwam dat de 30 day shred toch iets te saai was voor mijn smaak om dit elke dag vol te houden keek ik dus even verder. Aangezien ik gek was op zumba kwam ik uit op de Brazilian butt lift. Heeft iemand dit al gedaan? En zal dit ook resultaat hebben net zo als de 30 day shred? Zit er wel aan te denken om dit evt. te combineren met een paar setjes buikspieroefeningen aangezien dit mijn probleem gebied is in plaats van mijn billen, benen en heupen.
Ik dacht eerlijk gezegt meer aan een methode om overtollig haar te laten verwijderen toen ik dit topic opende
He toch niet meer de Shred? Ik heb ten tijde van Insanity ook deze workout af en toe gedaan maar vond het echt niet leuk! Die man is heel irritant en de oefeningen vind ik saaier dan die van Shred! Ik denk ook dat dit saaier wordt als je het langer doet. Heb het ongeveer 3 of 4 keer gedaan! Vraag me ook af of dit effectief is... Je hebt van Beachbody naast Insanity (wat echt toch wat afwisselender is!) ook nog Turbofire en Rockin' Body. Die laatste is ook wat meer dansen geloof ik. Heb ze wel gedownload maar nog niet gedaan... Daar zou ik als ik jou was eens naar kijken.
Ik dacht dat het ging om een kont implantaat... Ik dacht dat je een jlo bips wilde dmv plastische chirurgie
Toen ik de titel van dit topic zag, dacht ik in eerste instantie dat het om een of andere wax behandeling ging.
Dit inderdaad Ik zeg al weken dat k zou beginnen met 30 day shred. Maar na 1x werd ik ziek, toen druk, te warm, verkouden eTC haha Maaaar hoop morgen te beginnen
Nou heb het net een keer gedaan. De Bum Bum workout Vind Shred daarbij echt Peanuts. Dit gaat gewoon een half uur keihard door. Pfff.