Hoi! Eind juni verwachten wij onze tweede dochter en we vinden het deze keer zó lastig om een naam te kiezen! Onze eerste dochter heet N.ovi, waren we ook al heel snel over uit. Deze keer veel twijfel! Wat vinden jullie?
Emma gestemd. Mooie en klassieke naam! Wel populair maarja, dat is omdat de naam zo mooi is Ik dacht ook nog aan bijvoorbeeld Chloë, Reva, Mila, Sara, Julia, Yara
Ayla gestemd. Past er mooi bij. Emma is ook mooi klassiek, maar iets te gewoon bij N. Maeve is een Amerikaanse naam voor oma’s.
Maeve. Ik vind het zo'n lieve naam. Emma voelt te gewoontjes en de Ayla die ik ken is een husky. Wel een mooie, dat dan weer wel.
Leuk nog een No.vi. Ken er maar 1 verder en altijd al n leuke, frisse naam gevonden sinds ik m ken Ik zou 100% voor Maeve kiezen. Nog altijd een hele mooie naam. Daarnaast ook leuk dat de v er weer in zit Emma vind ik veeeeeeel te standaard en saai (sorry) en doordat ie zo ''klassiek'' is past ie ook niet bij het frisse No.vi i.m.o. Ayla vind ik te turks/marokkaans.
Maeve vind ik de leukste naam en ook het leukst bij de naam van zus! Emma vind ik prachtig, mijn oudste heet zo Maar bij de naam van zus vind ik het een 'te gewone' naam. Aan de andere kant, als jullie het de mooiste naam vinden, zou ik me daar niet door laten tegenhouden. Ayla, prima naam! Past ook wel goed bij de naam van zus. Dus eigenlijk allemaal leuke namen, succes met kiezen
Ik vind Ayla heel mooi en goed bij oudste dochter passen. Had ik ook op mijn lijstje staan. De boekenreeks waarin Ayla de hoofdpersoon is (De stam van de holebeer) is ook prachtig.
Ik vind ze alle 3 prima passen bij de naam van grote zus. De Ayla die ik ken is ook een hondje, maar wel een super schattige. En ik moet altijd denken aan de Barbie film Dokfijnenmagie, maar dat schrijf je als Isla geloof ik Maeve vind ik een leuke naam, wel stoerder dan N. ovi en Emma een mooie klassieke naam. Oftewel, kan niet kiezen
Emma de mooiste naam maar past niet zo mooi bij je andere dochter. Vind Maeve nog wel gaan. Een iets te hoog Engelsgehalte maar de klank is ok.