Oh maar was niet vervelend bedoeld hoor. Als jij dat mooi vind moet je dat lekker doen, er zullen vast ook veel mensen zijn die de namen van onze meiden niet mooi vinden, ieder z'n eigen smaak. Wist niet hoe ik het anders moest zeggen, maar steeds letters net even anders neerzetten (en dan doel ik bijv. op Job-Joppe-Jobbe) klinkt naar mijn mening een beetje gezocht.... En voor mijn idee is Jobbe vrij lastig uit te spreken ook nog.... Maar toch ik hoop dat je er samen met de pappa over eens word, hoe dan ook het zal vast een prachtig mannetje zijn met een supernaam die precies bij hem past!!!!
neenee weet ik hoor dat het niet vervelend bedoeld was. ik zit er ook niet mee in. ik ken een ventje van 26maand die Jobbe heet en om ni helemaal hetzelfde te nemen dacht ik Joppe. wat je hier ook hoort. moet wel zeggen dat ik in België woon, soms maakt dat ook een verschil he. we zullen het er hier nog eens over hebben. heb nu op 3 site's mijn lijstje gezet en daar komen Finn en Sam er als het beste uit.
ik vind Sam er leuk bij passen... Warre en Jobbe zou ik persoonlijk niet doen, omdat je toch goed bevriend bent met de mama van ook 'n warre en jobbe...