Hallo iedereen, Wat vinden jullie van de namen Levin en Ferron? Ik zag ze net staan. Je spreekt het toch zo uit? Lee-vin en Fer-ron? Andere ideeen zijn welkom hoor! Groetjes Bever
ik zou zelf denken dat het lè vin is, zoals Kevin ... Ik vind overigens Levi en Ferron ook wel een mooie combi
Levin kende ik nog niet, Ferron wel. Beide wel heel origineel, zou het zelf niet kiezen. Vind van die twee Levin het leukste!
Vind het juist wel leuk dat je andere naam hebt dan iedereen. Denk dat het Levin word en dat spreek je uit als Leevin. Levi vind ik zo standard. Wel leuk maar dit is net even wat anders.
Ik ken ook een Levin en je spreekt het uit als Lèvin. Vind ik wel mooi! Levi vind ik ook mooi maar een heel andere naam. Ferron vind ik niks. Succes met je keuze!
Ik vind ze allebei wel kunnen, ze komen op mij apart over, maar niet "geknutseld". Ik vind Ferron de mooiste. Levin vind ik alleen mooi als je 't al Lee-vin uitspreekt, net als Kevin maar met een L vind ik 't verschrikkelijk .
Nooit van gehoord, maar wel apart!! Levin of Lèvin. Ferron of Feron..! Doen wat je wilt, ongeacht wat anderen ervan vinden!