Hoi allemaal, druk druk met het bedenken van een naam voor broertje/zusje van Casper! Een tijdje terug hoorde ik de naam Olivia. Wat vinden jullie van die naam? En in combinatie met Casper? Verder hebben we zitten denken aan de naam Zoë, maar die vind ik toch wel te populair. Voor een jongen vind ik Benjamin erg leuk, maar ik weet niet of dit nou echt de naam is... Wat vinden jullie? Hebben jullie misschien nog andere ideeën? Groetjes!
Ik vind Livia leuker dan Olivia.. maar kan beide wel bij Casper vind ik.. Casper en Nore Casper en Lynne Casper en Leander Casper en Thomas Casper en Mathijs
Jongen: - Casper en Hugo - Casper en Mathijs - Casper en Thijs - Casper en Stijn - Casper en Thijmen - Casper en Tobias - Casper en Jort - Casper en Berend - Casper en Dieter - Casper en Freek - Casper en Hidde - Casper en Lennert - Casper en Onno - Casper en Thomas - Casper en Victor - Casper en Lucas - Casper en Joost - Casper en Bastiaan - Casper en Willem - Casper en Arthur Meid: - Casper en Sophie - Casper en Rosalie - Casper en Karlijn - Casper en Eline - Casper en Anne - Casper en Anna - Casper en Nadine - Casper en Manon - Casper en Suze - Casper en Sarah - Casper en Lotte - Casper en Nienke - Casper en Lonneke - Casper en Suzan - Casper en Marieke - Casper en Kirsten - Casper en Anouk - Casper en Mirte
Casper is een erg mooie naam, hadden wij zelf ook op ons lijstje staan. We hadden toen ook voor een jongen: Benjamin Florian Tobias Elias Valentijn Voor een meisje: Oliva (heel mooi) Livia Mila Jasmina Rossana Carlijn
Wat grappig om te zien dat smaken soms ook juist erg overeen komen! Naast Casper en Benjamin dachten wij voor een jongen ook aan Tobias en Elias... En ook Mila vind ik een hele mooie naam. Het is bij ons wel heel lastig om het eens te worden, maar we komen er wel een keertje uit Waar denken jullie aan bij de naam Olivia? Ik dacht dat het misschien een beetje te kak is..? Past het vooral bij meisjes met lange blonde haartjes? Mijn zoon is nu nog blond maar aangezien wij donker haar hebben denk ik niet dat het zo blijft..