of Olivier (en dan tweede naam bv) Johannes Roepnaam: OLE of alleen OLE JOHANNES vinden olivier beiden erg mooi maar wel beetje kak.. wat vinden jullie?
hmm niet mijn smaak.. Ties vind ik dan wel leuk.. Olivier mwa (mijn zoontje's 2de naam is Oliver, dus op zijn engels)
Hmmm vind alleen maxime leuk maar dan zonder de e aan het einde dus gewoon maxim. Anders wordt het zo snel een meisjesnaam. Ik ken een meisje dat maxime heet..
Geen naam maar een Uitspraak, ken je dat niet? Ik spreek Olivier ook Olievier uit, dus ik weet dan niet hoe je Ole moet uitspreken..
ik zag laatst ook een geboortekaartje hangen bij de VL met de naam Ole... moest even wennen maar ik vind het wel erg vrolijk en eigenwijs klinken Liefs!
Ik vind Ties en Valentijn het leukst. Bij Ole denk ik aan een scandinavische naam en eigenlijk niet eens aan Olivier. Ik vind Olivier dan leuker.
Ik vind Olivier heel leuk (wel kak, maar dat vind ik er juist leuk aan ), maar Ole vind ik dan weer niks. Valentijn vind ik ook wel leuk, de rest van je namen niet. Zou Johannes een vernoeming zijn, of gewoon een naam die jullie mooi vinden? Voor een vernoeming vind ik 't namelijk wel weer goed kunnen (als 2e naam dan).
Ik denk aan Ole Ole Ole Ole Kampioenen Kampieeooooooenn!! Sorry, het zou ook leuke naam kunnen zijn maar heeft te veel associaties.
hmmm ook niet helemaal mijn smaak Ole zeker niet, olivier gaat dan nog wel...Valentijn vind ik ook nog gaan
Ik hou wel van kak Ik vind Ties en Valentijn wel leuk. Ole moet ik erg aan wennen, maar op zich vind ik die ook wel leuk. Olivier vind ik ook leuk, Oliver leuker.