Hoi, Wij weten sinds woensdag dat we nog een jongen krijgen! Super leuk, alleen de naam...... Onze dochter heet T.ara en ons zoontje heet D.ex. We houden van korte stoere namen. Niet beginnend met een T of D. Als jullie ideeën hebben hoor ik het graag!
T.ara, D.ex en Flynn, Fenn, Senn, Lenn, Eli, Glenn, Bren, Xann, Roy, Quinn, Mels, Manu, Otis, Vince, Zion/Sion, Seth, Sim, Nim, Jip, Joep, Joël, Louis, Lou, Beau, Jules, Aron
Lev vind ik erg perfect bij passen. Anders misschien: Kay Loïc Fer Kyan Alec Flynn Ché Ace Vik Zeph Rio Kick Vigo Jace Xavi Vinz Seth Mick Ravi
Max Boaz Boyd Benja llja Eli Jack Stef Steijn Bjorn Sem Sam zeb Axel Hidde Bas Roan Jort Noud kyan Otis Kjeld Mink Levi Jurre Sil Mees Lars Miilan Maceo Kieran Aron Arne Jelle Mats loek Merlijn koen Joas Jip Yvar Yael Zeger Bart Tom Jonah Lieuwe Senn kobe
Dank jullie voor de ideeën! Ik heb wel wat leuke gezien. Lev vind ik leuk! Ben alleen bang dat m'n vriend dat niks vind. Jack, Jim en Jace vind ik ook leuk. Verder zie ik nog wel meer leuke namen maar die zijn veel al in gebruik in de omgeving.
Levi: leuk! Levi misschien een optie er op lijkt? Jim past wat mij betreft inderdaad ook mooi Ik moest zelf nog denken aan Fedde.
Levi is een leuke naam idd. Alleen mijn beste vriendin is ook zwanger en ik weet dat zij Levi ook een hele leuke naam vind. Fedde vind ik niet zo.
Wat een leuke namen hebben je kinderen! Voor een jongen: T.ara, D.ex & Raf of T.ara, D.ex & Quint Verder: Abel, Axel, Bas, Bjorn, Boaz, Brent, Chris, Collin, Finn, Jake, Jim, Joas, Joris, Jort, Koen, Lars, Levi, Luc, Mats, Mika, Milo, Moos, Noud, Odin, Olaf, Otis, Ravi, Revi, Rick, Roan, Siep, Stan, Vigo, Vince, Wout, Youri, Zeger Voor een meisje: T.ara, D.ex & Bodil T.ara, D.ex & Cato Verder: Aline, Amé, Aster, Cato, Celia, Chloé, Elin, Elise, Elora, Estée, Evi, Faye, Febe, Fee, Fleur, Iris, Jade, Julin, Juna, Juul, Lena, Lily, Luna, Lynn, Melua, Merel, Mila, Milou, Nena, Nieke, Niva, Noor, Nova, Pippa, Puck, Rune, Suus, Suze, Viora, Zoë, Zola
Dank je! Staan leuke namen bij, Stan staat ook op de lijst die vind ik erg leuk. Luc vind ik ook leuk.
Aaron / Aron Beau / Bo Ben Boaz Bodhi Brenn / Bren Cas, Casper / Kasper Felix Fender Ferre, Ferren, Ferran, Ferron, Ferrin Flynn Ilan Jake James Jari / Yari Jasper, Jesper Jent, Jelt Jim Joah, Joas Joe, Joel, Joey Jonah Jordan Jordy Julan Jurre Kai Kayden Kian Lenn / Len, Lennon, Lenny Leon Lewis Logan Luca / Luka Luke Luuk Mas Mels Mick Midas, Milas Milo Morris Niek Nino Noam Nolan, Novan Noud Novin Olaf Omar Oscar Otis Owen Quin, Quint, Quinten Raf Ravi, Revi Rick / Rik Rico, Rino Roan, Rowen Ronin Senn / Sen Sil, Silvan Silas Stan Viggo Vigo, Vico Zeger