Hebben een klein lijstje. Ben benieuwd welke naam er hier in de smaak valt Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
Ik vind het alledrie erg leuke namen! Roan staat voor mij op 1, die zou ik zelf ook kunnen kiezen. Op 2 staat Mika, die vind ik lief maar stoer. En Mats is lekker vlot, al zou ik m zelf niet nemen. Wat mij betreft kun je niet fout gaan
Bij Levi, vind ik Mats het leukste... Dat broertje Levi heet, heeft m'n keus overigens wel beinvloed, anders had ik denk ik Mika gestemd. Roan vind ik te unisex. Ik hoor te veel meiden die zo heten.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Mats. Toch heb ik op Roan gestemd, want dat vind ik mooier bij elkaar staan: Levi en Roan!
Ik ga voor Roan Mika vind ik niet leuk omdat ik namen voor een jongen eindigend op A niet leuk vind. En Mats is echt niet mijn ding.
Ik ben ook nog niet helemaal uit over Mats. Hubbie heeft hem verzonnen. Hij vind milan ook leuk maar die vind ik echt te vaak voorkomend. stond net nog een jongetje met die naam achter me bij de supermarkt.
Hey, Ik vind Mika wel een leuke naam. maar wat vind je van Nika, Onze buurjongetjes (tweeling) heten Nika en Mees. Er leuk samen! gr.
Ik vind Mats echt een hele leuke naam, maar Roan past beter bij Levi. Overigens heb ik deze naam ook nog nooit als meisjesnaam gehoord.
Allemaal niet echt mijn smaak, maar ik vind Mika het mooist bij Levi. En de optie van je vriend, Milan, vind ik natuurlijk 't allermooist
Milan is ook erg leuk Maar woon in een klein dorp en vind het nou niet echt leuk dat hij straks bij 2 milan's in de klas zit. Zag er bij de vk ook al 2 op het prikbord hangen