Nog niet eens zwanger van nummer twee, maar al zo lekker aan het dromen en zwijmelen over namen... Wat zou een leuke naam zijn bij Fabiënne? Voor een jongentje en ook voor een meisje? - we houden niet van korte namen - geen engelse namen Wie weet wat leuks?
Felicia Vivianne Mireille Valerie Dionne Nadine Florine Josephine Brigitte Eveline Sebastiaan Olivier Matthias Diederik Daniel Jonathan Maurice Yannick Ingmar Mischa
Fabienne en Jolieke Fabienne en Annemone Fabienne en Annelore Fabienne en Fabiola Fabienne en Tamara Fabienne en Charlotte
Bedankt voor jullie reacties! Grappig om te zien wat jullie bij Fabiënne vinden passen. Sommige namen die er tussen staan vind ik erg leuk (Felicia, Dionne, Nadine en Dominque / Laurens, Maxim, Daniel), maar sommige vind ik een beetje te, zoals Olivier of Diederik, da's niet echt onze smaak. Ben benieuwd of er nog meer ideeën zijn.
Fabienne en Nora (wel kort) Fabienne en Lois (wel kort) Fabienne en Shanti Fabienne en Babette Fabienne en Estelle Fabienne en Lorena Fabienne en Danique/Daniek Fabienne en Carlotte Fabienne en Simon Fabienne en Julian Fabienne en Pepijn Fabienne en Wesley Fabienne en Quinten Fabienne en Thomas Sorry voor de hele was lijst.... Maar zijn dr meer dan genoeg geloof ik....
Leuk, nog mee leuke namen! Ondanks dat Lois en Nora korte namen zijn, vind ik ze wel supermooi!!! Celine is ook een leuke naam! Jongensnamen vind ik wel moeilijk, vind het al snel wat te "kakkerig". Als Fabiënne een jongen was geweest, had ze Jochem geheten, maar dat vind ik nu niet echt een naam die bij Fabiënne past. Ach ja, zoals ik al zei, ben nog niet eens zwanger hoor, maar wel heerlijk om al weer over namen te dromen!
jongensnaam bij Fabienne Fabian (oke moet je willen) Roelof Frederik Philip Meisjesnaam bij Fabienne Lena Leanne Fleur Elena
Jochem vind ik er juist wel mooi bij! Als jullie dat een mooie naam vinden, zou ik het gewoon doen doen...