He dames! Ik ben benieuwd: Waar denk je aan bij onze jongensnaam? Wat voor type zie je voor je? Simon Benjamin K...
Opa van vriendlief heette Simon...heb er dus een beeld bij van een ouder persoon maar wel lief en wijs! Klassieke, ietwat ouderwetse naam.....ik vind Benjamin Simon K leuker staan (maar dat vroeg je niet)
haha wat grappig dat je dat vraagt, nou mijn idee hierbij is Als kind: mannetje met bruine ogen en een beetje verlegen Als volwassene: lange magere vent met zwarte krullen Leuke namen hoor!
Ik zie precies het tegenovergestelde van mijn voorganger. Als kind: hetzelfde maar dan met een bos blonde krullen. Als volwassene: een gezonde hollandse man met blonde krullen en ietswat bekakt. Wel leuke naam trouwen.
aan de ene kant hetzelfde als made, aan de andere kant denk ik ook aan Simon uit flashforward vind benjamin simon leuker trouwens..
Haha, wat leuk om te lezen!! Ik wordt er helemaal vrolijk van!! Grappig dat sommigen van jullie de namen zouden omdraaien! "Vroeger" hadden we (ik) de naam benjamin ook altijd, maar ik vind het toch een te lange/ heftige naam als voornaam. Dus vandaar dat we nu eigenlijk al jaren Simon Benjamin hebben..! @Truus21: Ben nu wel benieuwd naar je minder leuke associatie bij de naam Simon! Kan me niet doen twijfelen hoor..!
Okee komt ie Vroeger woonde er bij mij in de buurt een jongentje die dus Simon heette en dat was een vreselijke pestkop. Gewoon niet te handhaven die jongen. Nu heb ik weer een Simon in mijn omgeving wonen en tja hij is wel aardig maar hij is best wel behoorlijk dik en lui en nou ja, ik weet niet. In ieder geval geen frisse verschijning. Dus al met al, als ik aan de naam Simon denk zie ik meer een ettertje voor me en kan ik de naam niet los zien van die 2 personen. Dat is alles
Haha, vind dit zo leuk! Dankje voor je uiteg Truus!! Ik kan je 'verzekeren': dit is het meest lieve jongentje ter wereld hoor!