Ons zoontje heet Morris. Nu ben ik zwanger van de tweede en dus op zoek naar een jongens en meisjesnaam die daar leuk bij past. Wie heeft er suggesties? We houden van stoere namen, lettergrepen e.d. maakt niet uit. Geen Engelse/Amerikaanse namen. (jaja, Morris is een bekende Amerikaanse achternaam ) Wie heeft er goede ideeën?
Nina voor een meisje vind ik heel leuk passen bij Morris! Ik ken een gezin die die combinatie ook heeft!
Poeh.. ik vind het lastig joh! Morris is gewoon een naam op zich eigenlijk. Ga toch een poging doen Vig(g)o Fender (vind je niet leuk, maar zet hem er lekker toch bij ) Bin(c)k Noah Stan Tobe Sepp Lola Wende Maud Puck Romée Aimée
Tobe vind ik erg leuk, maar J. vindt die naam helaas niks. Moet wel lachen om de naam Maud, dat vindt J. zo ongeveer de gruwelijkste meisjesnaam die er is, roept hij al jaren (nog voor er sprake was van kinderen). Dé naam zit er iig niet bij... al denk ik dat we al wel uit de jongensnaam zijn. De meisjesnaam blijft lastig.
Sanne Evi Anne Brit Lyn Eline Tara Demie Jasmijn Caroline Paola Janneke Maartje Femke Jolieke Fabiënne Fiona Dex Jens Rune Tim Sem Bas Daan Jelle Koen
Wij hadden Morris als jongensnaam voor onze tweede. Het is een meisje geworden en zij heet Pom. Haar broer heet Kick. Puck vind ik ook erg leuk bij Morris (maar Puck & Kick had naar mijn idee een te hoog Suske & Wiske gehalte).