We hebben al 2 meisjes en 1 jongen en nu dus nog een meisje erbij! Het wordt steeds moeilijker om een naam te verzinnen. We denken nu aan Roos, Noor of Bo. Wat vinden jullie van deze namen? Wil de namen van de kinderen niet noemen, evt wel in pb.
Roos vind ik er leuk bijpassen Noor ook. Wat ook leuke namen zijn erbij: Lieke Milou Rosa Britt Nina Saar Linde Bente Ize Carlijn Lisa Elize Cato Jet Lotte Diede Jolijn Pip Suus Sanne Pien Marit Mirte Merel Veerle
Ik vind Bo sowieso niks. Van Noor en Roos vind ik Noor de leukste naam, maar als je al een kind met een N hebt zou ik voor Roos gaan.
Je mag me wel een pb sturen met de andere namen? Al vind ik dat persoonlijk onzin, want elk kind heeft een eigen karakter en is een individu.. De namen van onze kinderen zijn straks ook totaal verschillend Ik vind Roos en Bo het leukst van jou rijtje, Noor vind ik z'n zeurderige naam..
Bo zou niet mijn eerste keus zijn, vind het een beetje hard klinken maar da's mijn mening natuurlijk Roos vind ik wel leuk en Noor ook, hier dan wel tje erachter geplakt maar da's ieder voor zich
Roos en Noor vind ik erg leuk! Bo helemaal niet. Merel Sofie Fien / Fiene Saar Fenne Jet Lore Ilva Liva Lize Cato Laure Maud Janne
Wat een wisselende reacties! Ik vind het deze keer zo moeilijk! Ik weer het gewoon echt niet. *** scrolt weer door de lijsten heen ***
Hiervan vind ik leuk: Nina, Lotte, suus en Veerle. Ik weet dat mijn man Nina, Lotte en Veerle niet leuk vind omdat ik deze al eens heb voorgesteld. Suus kan ik nog wel voorleggen.
Mijn voorkeur gaat overigens naar Roos. Mijn man vind Bo en Noor het leukst. Nadeel van Roos is dat een van de andere namen ook begint met een R. De kinderen hebben Allemaal maar 1 naam dus ook vreemd of dan de laatste ineens een tweede naam mee te geven. En als we beslissen dat te doen... Welke naam dan.. Moeilijk!
Roos vind ik erg leuk! Maar Suus ook! Noor(tje) vind ik ook leuk, maar Bo is mijn smaak niet. Vind het te 'unisex'.