Ik ben op zoek naar leuke jongens- en meisjesnamen bij Floor. Geen hele lange namen. We houden van korte namen die makkelijk uit te spreken zijn. Alvast bedankt! Liefs.
Floor & Saar Noor Nora Dana Nina Niene Milou Mare Merle Lune Lena Luus Eva Ava Rixt Roos Rosa Yara Linde Lieke Juul Jet Eef Fee Kaat Keet Katie Isa Evie Eva Vera Sara Stella Jente Fien Meike Tess Hanna Suus Suze Ella Manon Merel Mieke Anne Anna Ilse Emma Sofie Lieve Kiki Bibi Fem Ize Mire Roan Nand Tijn Joren Daan Mels Maas Miel Wout Walt Just Tuur Ties Jent Twan Timo Rens Tygo Jurre Mats Mink Jorn Jort Bart Bas Loek Sepp Sten Stan Sil Duco Sam Rein Raff Ralf Niek Tom Lars Sven Noud Sjors Vic Cas Koen Ivo Jelt Joas Bram Luc/Luuk Lux Bob Dex Kaj Thijs Niels Aron Mees Moos Teun Chiel Guus Arno Arne Joep/Yoep Sebas Seger Jonah Max
Floor & Cato Cleo Femke Gwen Iris Jade Lara Lana Lotte Bella Belle Joan Lola Msud Lou Mia Noa Plrun Pien Pip Sanne Thirza Tamar Bo Mijs Nele Diede Hind/Hinde Laurie Mirla Leah Lila Brecht Mil Muck Ted Boet Len Senn Job Faas Daaf Brent Foss Kick Mick Hidde Siem Tim
Voor een jongen denk ik als eerst aan: Floor & Brent of Floor & Thijs Verder: Abel, Aron, Axel, Boaz, Boet, Bram, Cas, Chris, Daaf, Daan, Dex, Duuk, Guus, Huub, Jens, Joas, Joep, Kai, Lars, Lenn, Levi, Lex, Loek, Luuk, Maas, Mats, Mees, Mick, Moos, Niels, Odin, Otis, Raaf, Ravi, Rens, Revi, Rick, Roan, Sam, Senn, Sepp, Siem, Stijn, Sven, Ties, Twan, Wout Voor een meisje denk ik als eerst aan: Floor & Maud of Floor & Suus Verder: Amy, Anna, Ava, Babs, Bibi, Britt, Cato, Dana, Dewi, Elin, Evi, Fem, Gwen, Iris, Isa, Jara, Juna, Juul, Keet, Kensi, Kim, Lana, Lena, Lise, Liv, Lizz, Loïs, Lola, Luna, Lynn, Mara, Mare, Meis, Mila, Milou, Nena, Nina, Noa, Noé, Nova, Pip, Pleun, Puck, Quinn, Romée, Roos, Rox, Saar, Sam, Sara, Suze, Tara, Tess, Yuna, Zara, Ziva, Zoë
Floor en... Bart Jens Rens Mels Mart Mats Jits/ Jitse Jins Melle Quint Joep Loek Koen Wess Wessel Hessel Hugo Ivo Chris August Brent Guus Gijs Fijs Fokko Jaap Olle Ollie Siem Sieb Siebren Pim Jim Mika Jelle Jelte Jelmer Melle Rinze Tijn Teije Flip Leon Vigo/ Viggo Tycho/ Tygo Jeen Mike Mick Nick Rick/ Rik Ties Unisex: Robin/ Quin(n)/ Myron/ Jip// Jonne Mint Rox/ Roxy Ruby Tessel Isa Ilse Keet/ Kate Kaat Lot Lotte Liva Lisa Lize Lisan Madée Romée Jinthe Juna/ Yuna Mare Fien Pien Sien Cato Ylva Jade Esra Pom(me) Daphne/ Dafne Agnes Mira/ Myra Lody Riva Rivka Jill Liv Liz Roos/ Rose Rosa Rosie Emma Elle Ella Elsa Janna Renske Imke Suze
Bedankt allemaal! Maar ben niet goed in die hele lange lijstjes dus ontvang graag reacties met een paar namen die je er echt het leukst erbij vindt (sorry).
Floor en Mirte Floor en Lieke Floor en Juul Floor en Sofie Floor en Emma Floor en Niels Floor en Jens Floor en Rens Floor en Jesse Floor en Melle
Van m'n vorige lijst springen voor mij eruit: Hugo Mats Chris Pim Jelte Teije Isa Lize Madée Jinthe Jade Roos Suze Deze heb ik niet genoemd, maar vind ik er voor een meisje ook prachtig bij: - Meike - Marijn - Amber - Linde - Hazel
Deze vind ik zelf de mooiste. Floor & Jolijn Floor en Iris Floor en Maud Floor en Laurie Floor & Myrte Floor & Gwen Floor & Loek Floor & Mels Floor en Mats Floor & Jelt Floor & Duco Floor en Sil
Ik had al een lange lijst gepost, maar deze namen springen er voor mij uit: Floor & Brent Floor & Moos Floor & Siem Floor & Thijs Floor & Twan Floor & Britt Floor & Lena Floor & Maud Floor & Nova Floor & Suus
Wat lief dat jullie ook de moeite hebben genomen om nog een paar korte lijstjes hebben gemaakt. Bedankt! Zie echt al een paar leuke namen! Voor jongens bijvoorbeeld Guus en Jens en dacht zelf ook nog aan Bob? Sommige andere namen kunnen om bepaalde redenen helaas niet (meer) Voor meisjes Juul en Suus en dacht zelf ook nog aan Eef?
Van deze namen vind ik Jens en Juul de meest leuke. Bedenk je wel dat als je nu voor Guus, Juul, Suus of Eef gaat en je ooit nog een derde kindje mag krijgen, het dan wellicht wat vreemd zal staan als je je kindje geen naam geeft met een dubbele klinker erin. Stel je doet Floor, Juul en Flip of Floor, Juul en Daan. Snap je wat ik bedoel? Niet dat het niet kan, maar zou er wel rekening mee houden dus. Als je nu bij #2 een naam zonder die dubbele klinker zou doen, zou het bij #3 minder lastig worden voor mijn gevoel.
Dit is de derde. De oudste heeft een naam met 1 klinker. Kan er nog niet veel over zeggen ivm mogelijke herkenning
Klopt, bewust nog niet gezegd haha. Vind het bij Floor ook moeilijker . Als het daarbij past dan past het bij de andere waarschijnlijk ook wel