Geslacht is nog niet eens bekend...maar dan nog :D

Discussie in 'Babynamen' gestart door Sylvia29, 21 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    We hebben nog alle tijd van de wereld, maar ik weet hoe dat bij ons werkt, alle tijd verandert binnen no time in sjips, we hadden gisteren een naam moeten hebben :D

We weten dus niet of het een jongen of een meisje word, en bij onze eerste (dochter) was het al een drama om aan een naam te komen die wij beide leuk vonden.
    Mijn vriend houdt aan de ene kant van kort en bondig (Max, Sam) maar ook weer van tsja echte meiden namen (Desiree, Chantalle)
    Uiteindelijk heet onze dochter Tara Anna, en hier zijn we nog steeds happy mee :p

Nu is een naam heel erg persoonlijk, maar samen lopen we vast op het feit dat ik het niet erg vind als het wat aparter is (met Tara vond ik dat ik een mooi compromis gesloten had ;)) terwijl hij valt op de meer bekendere namen zoals hierboven aan gegeven. Geen slechte namen, maar in mijn ogen een beetje 13 in een dozijn namen.

Hebben jullie suggesties wat betreft leuke jongens en meiden namen?

Ik zat zelf nog in mijn hoofd met Lina Maria voor een meisje, maar vriendlief was er al van overtuigt dat hij deze al afgekeurd had :D
    De tweede naam is trouwens geen dealbreaker, maar zowel Anna als Maria zijn familienamen en wilde ik er wel in verwerken als het zo uit zou komen.

Naar zijn familie namen gekeken te hebben zei ik nog;
    Alexander/Xander/Sander
    Ferdinand/Dinand/Ferdi
    Dit was dus al snel te lang in zijn ogen (hij denkt aan Sam, Sem, Max en Mex) waarna ik weer overstapt op Matteo en Colum/Collum (de laatste vind ik dus geweldig mooi, echter geloof ik dat hij mijn kop eraf bijt als ik hem dat "aan doe")

Het is wel te lezen, wij zijn zo verschillend als dag en nacht, wat meestal komisch en gezellig is, maar op dit gebied gewoon rampzalig....de optie kind2 is al voorbij gekomen, en dit na pas 16 weken zwangerschap (best erg he)

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Vieve
    Lucie
    Loïs
    Yaël
    Ziva
    Zinzi

Boaz
    Zeno
    Sion
    Noam
    Nolan

3. jdpcd

jdpcd Actief lid

3 sep 2014
    469
    0
    0
    Tara Anna & Rita Maria
    Tara Anna & Mia Maria
    Tara Anna & Mina Maria
    Tara Anna & Dina Maria (Dina komt van Dinand)
    Tara Anna & Alexa Maria
    Tara Anna & Axela Maria
    Tara Anna & Ziva Maria

Tara Anna & Axel Caesar
    Tara Anna & Ferdo Xander

4. Betula

Betula Bekend lid

29 jun 2012
    917
    69
    28
    NULL
    NULL
    Meisje: Danée, Romée, Nikée, Britt, Evie, Eleny, Fianne, Meike, Nanda, Bo, Roos
    Jongen: Joos, Duuk, Faas, Fender, Sepp, Senn, Enno, Fabian, Feije, Mick, Timme

5. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113
    Dana Maria
    Vera Maria
    Rosa Maria

Sam Alexander
    Brent Xander
    Jurre Sander