Ik ben op zoek naar aparte meisjesnamen.. Het hoeft niet meteen onuitspreekbaar te zijn, maar ik denk dat ik de meeste meisjesnamen al wel voorbij heb zien komen in de namenboeken en DE naam zat er nog niet tussen. Een grote kanshebber (om een beetje een idee te geven van wat ik bedoel met apart maar niet meteen heel onuitspreekbaar) is de naam Mirre. Maar we zoeken dus nog meer inspiratie
Ik houd ook van aparte namen. De namen die ik onlangs ben tegen gekomen: Bodil Branwen Cynder Dagmar Finnea Foster Hildr Ilva Imber Juno Meander Mirit Nim Olwyn Reza Rune Vosse Wynter Zohra
Imre Flore Febe Jolee Jula Niva Brielle Muriel Vienna Cela Cilou Lanai Nikia Joels Ivana Malia Channa Nanou Mael Solis Feliz Aurelie Espen Diese Hazel Novelle Vita Zola Lilith Lymee Zaria Yinthe Rixt Moise
Nore Lune Maren Sare Jule Imke Iva Fieke Merle, Marle, Mirle Liva Linne Elsa Flore Liene Marrit Vere Jolijn Vieve Ise Elle Minte Lenna Famke
Alaïa, Amaris, Amé, Arwen, Aruna, Aster, Ava, Bodil, Dané, Dinte, Elea, Elora, Elva, Erin, Estée, Febe, Filou, Hebe, Idoya, Ilayza, Imme, Inoa, Irsa, Isaura, Isra, Itziar, Jolé, Juna Kensi, Lina, Liora, Loé, Lora, Loréa, Mea, Melua, Nadi, Niva, Noé, Orla, Pilar, Rava, Rhodé, Riva, Roïs, Runa, Tirza, Tove, Vita, Willa, Xante, Yula, Zara, Zenzi, Ziva
Ik vind jouw gebruikersnaam (Indy) een hele mooie meisjesnaam Of wat vind je van Reva, Imani, Silke, Nika?