Hoi hoi. Ik vind het heel moeilijk om een leuke naam te vinden passend bij Jordy. Mischien hier iemand die mij kan helpen met wat suggesties. Jongens en meisjes namen Al vast bedankt.
Meisjes: Indy, Senna, Morgan, Megan, Ivy Jongens: Brandon, Jonah, Ashton, Clinton, Brady, Brad(ley) Taylor, Brody, Nick, Jaimy, Dillan, Levi, Austin, Junior Zoals je ziet krijgen wij nog een jongen dus meer namen daarvoor haha
meisje: evi, cindy, kimberly, tessa, cynthia jongen: vinnie, tommy, robbie of robby, bobbie of bobby, sem, floris, koen misschien heb je hier wat aan
Heb al wel wat leuke namen gezien, ga ze vanavond eens voorleggen. Moet wel zeggen dat er ook veel namen afvallen omdat ik op een kdv werk.
Michel Michiel Sven Daan Bas Nathan Melanie Merel Emma Julia Saskia Simone Lynn Tess Jill Dian/ Dianne
uhmmm: Django, zo heette vroeger een konijn van een vriendin dat gaat het dus niet worden. Blijft echt super moeilijk, maar zie er wel weer een paar leuke tussen staan.
Jongen: - Jordy en Mark - Jordy en Kevin - Jordy en Tom - Jordy en Quinn - Jordy en Dave - Jordy en Bryan - Jordy en Stan - Jordy en Stef - Jordy en Liam - Jordy en Brent - Jordy en Kai - Jordy en Jay - Jordy en Ivar Meid: - Jordy en Brit - Jordy en Mara - Jordy en Katja - Jordy en Shanna - Jordy en Kate - Jordy en Joëlle - Jordy en Lisa - Jordy en Nika - Jordy en India - Jordy en Norisa - Jordy en Nora - Jordy en Lana - Jordy en Lara - Jordy en Tara - Jordy en Nina - Jordy en Fenna - Jordy en Fenne - Jordy en Jenna
Whahahaha moet heel hard lachen om de naam van je konijntje hahaha.... Ik heb hier weer een paar.... Wat een inspiratie opeens, bij ons heeft het maanden geduurd hahahaha Meisje: Jessy ( mijn naam) Jenna, Lilly, Zoë, jongen: Daniel, matt, Jordy en Jordan hahaha lekker confusing Wij gaan ons manneke Damon noemen!(uitspraak op zn engels aub) Brandon en Damon... Past ook Jordy en Damon! maar niet verder vertellen hoor
Jordy en Dave inderdaad, en verder: Chris Alex Bruce Brian Brice Seth Sepp Jayden Lance Vince Rayan Bijna vergeten: Rick Boaz Storm En nog een: Darren