Ben nog niet zo heel lang zwanger, maar toch al een beetje aan het nadenken over een naam. We willen niet weten wat het wordt, dus moeten een jongens en meisjesnaam hebben... Voor Finn hadden we als meisjesnaam Feline in gedachten, maar ik vind 2 namen met een F niet zo mooi... Ben benieuwd naar jullie ideeen!
Finn en... Senn(e) Thom Dion / Dyon Niek Luuk Leon Kay / Kai / Kaj Stan / Sten Ruben Bram Lars Sven Rune Liam Bart Mees Tim Bas Roan Finn en... Lise Elise Mara Nora Sanne Ilse Kayla Nova Sita Kyra Lara Amy Lotte Lieke Kim
Finn en - Manou - Romee - Nova - Jasmijn - Sofie - Maeve - Elin - Leonie Finn en - Merlijn - Merijn - Jelle - Bastijn - Benjamin - Tomas - Roan - Dico
Finn & Liam Kian / Kyan Killian Connor Roy Ryan Mila Megan Kate Katelynn/Caitlin (etc) Lize Luna Mara
Ik ken een gezin met 3 kinderen, 2 jongens en 1 meisje en ze heten: Finn, Noor en Dane Tjah, je moet er van houden, maar misschien is 't wel wat voor jullie .
Finn en Kess vind ik een leuke combi... Krullenkop, ik ken een paar Dane's. Wordt inderdaad als Deen uitgesproken, Deen is ook een supermarktketen hierzo... Finn, Noor en Dane, hahahahaha je moet inderdaad ervan houden maar ik vind het wel leuk
Zeker de meisjesnamen zijn erg mooi en schrijf ze op.. Ik vind Senn ook mooi maar weet niet zeker of dit mooi bij Finn past
Wij hadden 4 namen voor onze mannen... Noah, Kyan, Levi & Finn... Vond ze ook allemaal bij elkaar passen!!! Als meisjesnaam vind ik Mila er leuk bij klinken!