Hey dames, Ik ben nieuwsgierig wat jullie vinden. Ons eerste dochtertje heet Nouk, hebben jullie leuke ideeën wat daarbij past? we vinden leuk: voor een meisje: Liz Linne Ize jongen: Mas Jorn Jur Sep Ik zou graag nog wat andere opties willen aangezien sommige namen al in mijn omgeving voorkomen.
Sep of Seppe vind ik een hele leuke naam! Voor een meisje vind ik Lize super, combi van jouw Liz en Ize. Even wat ideetjes op een rij: Lize Tess Maud Pien Linde Pleun Kaat Jinte Janne Siem Raf Mats Jip Cas Pim Gijs Daan Teun
bedankt voor de reacties. Lize is inderdaad ook erg leuk, schrijf ik erbij. Cas en Siem vind ik ook leuk, maar mijn man niet. De andere namen die voorbij komen zijn niet zo mijn ding. Ik vind Tess iets te zoet bij Nouk. en Boaz.... tja, best aardig, maar geen wow-gevoel.
Nog een poging voor wat jongensnamen, nu vanaf gsm dus minder overzichtelijk. Tijn, Bas, luuk, sam, lars, stan, jort, tim, timo, tijmen, mik, bram, joris, jorg, jens, kars, menno en sil. Succes er weer mee!
Sam en Mik vind ik ook erg leuk, maar helaas al in de familie. Dit geldt ook voor Loes. wat vinden jullie van Mare bij Nouk? en voor een jongen Ruub? (of is dat te gemaakt?) hebben jullie nog andere ideetjes?