De naam Mats voor een jongen.. Doen of niet doen? We vinden het zelf erg leuk, maar heb al zoveel verschillende reacties gelezen.. (Dat blijft natuurlijk toch, want smaken verschillen) maar maakt je toch wel weer aan het twijfelen!
vind het niks maar puur door de verkeerde associaties die ik er bij heb. (mats wittemans die acteur en wat hij allemaal uitspookte met mijn huisgenootje brr....) en de klank vind ik ook niet mooi.
Ik vind het ook een leuke naam! En als jullie het zelf leuk vinden is het goed toch?? Ik ben al lang blij als m'n man en ik een jongensnaam hebben gevonden die we allebei leuk vinden. Ik zeg dus.. doen!
Leuke naam, ik kende hem nog niet echt als babynaam maar vind hem erg leuk. Stoer en leuk ook voor een volwassenen.
Onze oudste zoon heet Mats, dus ik zou zeggen doen . Er zullen best mensen geweest zijn die moesten wennen, maar over het algemeen leuke reacties gehad op de naam. En gelukkig smaken verschillen, dus als het voor jullie DE naam is DOEN!,
Ik denk altijd aan ik mats je wel even, ik heb er niet zoveel mee maar als het voor jullie de naam is. Ik ben van mening dat een naam altijd wel past als het kindje er is, dus doen!