Wij zoeken een leuke korte naam bij Maud. Welke naam is het leukst en waarom. Andere opties zijn ook welkom.
Kim !! Ik vind Danique te lang Keet en Eef echt vre-se-lijk sorry, Evt als Kate geschreven wel leuk. Robin is unisex dat vind ik niet leuk
Maud en Tess Maud en Liz Maud en Fem Maud en Joes Maud en Pleun Maud en Joyce Maud en Leila Maud en Eva Maud en Rixt
Eerste 3 erg leuk. Helaas heeft onze hond al één van die namen. Andere klinkt niet met onze achternaam. De andere komt op de lijst. Thanx
Maud en Eef vind ik wel een mooie combinatie. Robin is niet alleen een meisjesnaam maar komt ook voor bij jongens. Zou dit niet snel kiezen in verband met pesterijen. Daniek klinkt ook leuk maar zou het inderdaad als Danique schrijven, zoals Tord het al zei.
Ik vind Kim het leukst bij Maud. Maud is geen Nederlandse naam, maar hij ziet er wel mega-Nederlands uit. Datzelfde geldt voor Kim. Vind Kim bovendien een leuke, stoere toch meisjesachtige naam. Hij is al weer een beetje 'uit' sinds onze jeugd, denk ik, maar dat vind ik zelf júist leuk.
Kee vind ik trouwens zelf ook heel leuk Keet ook, of Keetje. Maar misschien minder bij Maud? Bo vind ik zelf minder leuk, maar wél meer bij Maud passen