Hallo iemand die ons mooie namen weet voor zowel.jongen als meisje die passen bij kyento yliana en kyara
Yanthe Yeline Yulisa Ylaisa Yilano Yerodin Yeavi Yvano Weet niet of je weer een naam wil met de y omdat je ook 2 keer een begin letter k hebt.
Jenoah Romano Armando Teccoa Memphis Silvain Terence Trenton Myron Fabrice Ernesto Mordecai Manuel Jossia Marciano Moreno Delano Vincenzo Tremont Thiago Djavano Xaviendo Xiomena Gioya Aurora Ishana Dalilah Jeleesa Larissa Romaisa Demelsa Soraya Danica Silvana Alessia Omaira Aaliyah Lanai
Ynina Ysaline Ishanti Celia Ariana Alicia Avery Ashley Leandro Mylo Bradley Mauro Sasha Laureano Alessio
Yolanthe Yacintha Yoënna / Yoënne Ylvi / Ylvy Ylore Yari Yani Youp Zelf ben ik niet zo'n fan van namen die beginnen met een Y dus ook wat inspiratie met een y erin: Ilvy Romy Maëlys Lysanne Miley Myron (unisex) Lizzy Izzy Chelsey Maudy Donny Lenny Sylvan Myron (unisex) Kyano Kylian
Grappig ik ken echt alleen maar (voornamelijk half poolse) jongens met de naam Myron. Dus zou het zelf niet als unisex hebben aangeduid.
Bedankt voor de namen zullen alles eens rustig bekijken staan zeker paar toffe namen tussen al de namen dat ik al gezien heb xp maar manlief is een moeilijke erin. En moet niet perse met de Y erin hoor hadden gewoon graag 33n naam gehad die er mooi bij past als je ze na elkaar zegt xp