Lune en Lente Lune en Lieve Lune en Louise Lune en Linne Lune en Lize Lune en Lare Lune en Lotte Lune en Lobke Lune en Lynne Lune en Laure
Mijn beste vriendin is de helft van een tweeling. Haar voorletters zijn M.L. Die van haar zus L.M. Dat is misgegaan bij de woningstichting ( toen haar zus een huis kreeg, was mijn vriendin ineens haar complete inschrijfduur kwijt, is wel goed gekomen, maar heeft maanden geduurd). het ging bijna mis tijdens de bevalling in het ziekenhuis, toen hadden ze in eerste instantie het verkeerde dossier geopend, het was dat haar man scherp was. Het ging mis toen ze allebei bij hetzelfde reisbureau een reis boekten, de tickets stonden op de verkeerde naam. Echt, geef je tweeling andere voorletters!
Het lijkt me sowieso goed om ze echt verschillende namen te geven, ook voor hun eigen identiteit en ontwikkeling, maar dat is meer een gevoel dan ergens mee gestaafd. Ik vind de genoemde Vieve er wel heel mooi bij passen, maar zou wegblijven van namen met een L en 4 letters.
Ook al door anderen genoemd, maar ik vind Lune en Jade echt een prachtige combi! Lune en Imme Lune en Jilde Lune en Tesse Lune en Inte Lune en Juul Lune en Elin Lune en Neva Lune en Noé Lune en Nola / Nova
Niene Ninthe / Jinthe / Minthe Silke Hanne Febe Ize Diede Wende Eefje Imme Ymke Senne Elke Teske Marthe Imre Mirne
In ieder geval een andere voorletter. Post is nog niet zo belangrijk, maar wel bij apotheek, huisarts, ziekenhuis etc. Wij hebben ze een andere voorletter gegeven, maar zelfs dan is het nog goed opletten. Jula Nina Mila Tess Roos Nora / Nore Yara Ella
Vieve vind ik heel leuk, zoals hier eerder al genoemd. Ik zou 2x de L. Inderdaad niet doen. Verder kom ik nog op; Lune & Flore Lune & Nova of Novi Lune & Dore Lune & Jade Lune & Mare of Marre Lune & Nore of Noor Lune & Suze