Niet mijn smaak maar wel een heel gewone naam.. en het feit dat mensen het gelijk koppelen aan 'jongen' zegt meer over de mensen dan over de naam.
De oudere Boy die ik ken heeft nooit ergens last van gehad kwa pesten. En de jongeren wel, maar dat komt denk ik omdat Engels nu veel meer gebruikt wordt onder de jongere kinderen/ Boy vind ik wel ok, maar eerder als een afkorting van een langere naam.
Sorry, maar boy is gewoon het engelse woord voor jongen. Dat lijkt me niet vreemd dat mensen daar aan koppelen. Ik heb ook wat moeite met die naam. Het triggert bij mij associaties aan mannen die andere mannen kleinerend aanspreken. Maar uiteindelijk is het een regelmatig voorkomende voornaam, dus als het voor jullie goed is moet je het gewoon doen.
Hoi dames, Ik was even computerloos. Bedankt voor jullie meningen en tips... Zijn nu toch tot de conclusie gekomen dat het em niet gaat worden. Persoonlijk vind ik de naam wel mooi, maar er zitten te veel haken en ogen aan. En... we hebben sinds vandaag een nieuwe naam... die wel allebei leuk vinden... het heeft even geduurd... Bedankt!