Zoals de titel al zegt, we zoeken een naam voor ons zoontje op komst. Onze dochters heten L.ieke en F.iene. Wat zoeken we? Naam die past bij zijn zussen 2 lettergrepen (of eventueel 1), voorkeur voor 5 letters Hollandse, stoere naam Niet: te hip of bijzonder Voor het idee, we vinden de volgende namen bijvoorbeeld leuk: Robin jop(pe) (a)aron jurre cas(per) Niels Jesse Thijs etc
ik dacht ook aan Niels, leuke naam en vanwege de IE... Normaal vind ik dat elk kind een individu is, maar in deze combi vind ik het eigenlijk wel leuk Vind het ook wel leuk als het een een-lettergreep het is..... Lieke, Fiene en Bas of Lieke, Fiene en Daan. Lieke, Fiene en Sjoerd, Robin vind ik ook heel stoer! Thijs trouwens ook En mij heb je niks!
L.ieke, F.iene en... Jelte Jitse Joppe Jappe Jelle Melle Feike Feico Tiago Thibo Vince Quinn Tycho Rowan Kjell Kjeld Thije Thijs Luuk Mees Hugo Otis Odin Wess Roan Noah Ravi Taco Tygo Mats / Mads / Matz Rens Jens Nils Jari Faas Niek Siem Leon Tim Tom
Jurre, Fedde, Jippe, Seppe... vind ik mooi bij de meiden staan! Haha ik kwam toevallig op dit topic terecht omdat Lieke en Fiene op ons meisjesnamenlijstje stonden en we kregen een zoon: Mees. Misschien dat nog een combi? Maar is geen twee lettergrepen
Mels Menno Wessel Zeger Tycho David Jacco Milan Seppe Novan Ruben Faber Rune Jelte Sebas Jarne Joren Sjors Timon
Joppe, heel leuk! Staat ook bij ons op het lijstje Dan eindigen alle drie de namen op een e. Robin vind ik ook echt erg leuk!
Haha nou zo ben ik dus ook vind heel heel namen leuk al heb ik bij geen enkele de wow factor die we bij onze dochters wel hadden. Vind Niels door de ie erg leuk en namen die eindigen op een e ook goed passen. Benieuwd of we er op tijd uit gaan komen haha
Onze zoon heet Jenne. Misschien is dat een idee? Ik ken ook een Lieke met 2 broertjes: Joppe en Otte Op ons lijstje stonden nog: Melle Fedde Jorre Joos Jaan Witse
Ik dacht meteen aan Ruben! Anders misschien; Joris Jelte Hidde Wessel David Milan Bodhi Sijmen Lasse Ivan Mathijs
@Narcisje Ruben is naam uit het verleden haha die kan ik niet aan mijn kind geven @mutsie79 en @loesje6 zeker leuke namen maar al gegeven aan kids van goede vrienden
L.ieke, F.iene en Aron, Bjorn, Boris, Brent, David, Espen, Hidde, Jaron, Jelle, Jikke, Jonas, Joppe, Jurre, Kevin, Menno, Milan, Moos, Oscar, Pelle, Robin, Sebas, Seppe, Silas, Siebe, Stian, Stijn, Tiebe, Tieme, Yanick, Zeger
In de 'ie'/(-e) lijn: L.ieke, F.iene en... Ties Matthies Siep Siebren Siem Ries Dries Dies Tiemen Tieme Thiebe Piet