Inspiratie gezocht voor mijn tweede kindje Mijn zoontje (uit voormalig huwelijk) heet J.u.l.a.n. En als tweede naam heeft hij J.a.m.e.s. vernoemd naar mijn vader Mijn tweede kindje krijg ik als BAM van een Deense donor. Wensen: - 2 'klanken' - mag een Deense inslag hebben, hoeft niet - mag een Friese inslag hebben, hoeft niet - klinkt fijn bij Julan - mag totaal out of the box zijn Zelf had ik al wat namen die ik mooi vond. - Louen, Noï, maar dit klinkt toch te meisjesachtig - Jilles, zo heette mijn opa - Lewis, Lowen, Aiden, leuk - Jibbe, Teije, Jesse, leuk maar net niet - Robin, maar klinkt teveel als mijn ex welke ook met Rob begint, maar ik blijf het mooi vinden Vooral jongensnamen, omdat ik het gevoel heb dat het een jongen zal zijn. Als meisjesnaam heb ik eigenlijk Jinte op 1 staan met als tweede naam Elise, vernoemd naar mijn moeder. Ik ben super benieuwd naar suggesties voor inspiratie van jongens en meisjes namen! P.s. Ik heb ook al verschillende topics gelezen voor meer inspiratie natuurlijk
Had op je vorige topic al gereageerd. Ik kwam Laurits nog tegen als Deense naam. Wellicht vind je het niks maar wilde hem toch delen.
Odin Torben Mias Ivar Tygo (Deens) Sixten Viggo Lennart Lorens Silvan Lucien Sebas Bjarne.Felan Sverre Loïc
Ja die had ik gezien, en dankje voor deze suggestie! Alhoewel ik niet het idee heb dat het is wat ik zoek
Dankje voor de suggesties! Ik krijg niet direct een JA bij 1 van de namen, vind het wel leuk een nieuwe inslag te zien
Leuk deze inspiratie! Mias gaat erbij op het lijstje Felan ook heel leuk, alleen vind ik dat net een tikkie teveel op J lijken
Mag ik vragen waarom er achter tygo ( Deens) staat? Tygo is toch een Griekse naam? Misschien Mias Milas Lias Loan Nolan Sven
Leuke suggesties! Lukas was zelfs bijna de naam van mijn zoon, inmiddels heet mijn neefje zo Rodin gaat erbij, superleuk!
Wat een leuke input! Sybe gaat erbij, klinkt ook Fries trouwens, ga ik eens opzoeken. Gezien de Friese roots van mijn vader vind ik dat wel leuk een Friese inslag
Nolan vind ik heel leuk, maar met een tikje teveel lijken op J. Lias, Milas, Mias vins ik alledrie heel leuk. Dankje voor je suggesties
Ole (Deens) Jidde / Jibbe (Fries) Melle (Fries) Espen (Scandinavisch) Silas Iven / Iben Rowin / Ronin Idas Dion Mikas / Micas