Welke van deze 3 namen vind je het mooist klinken? - Zayn (zeejn/zejn) - Kéan ( ke-an) - Dean (dien) Mn man en ik zijn beiden van buitenlandse afkomst, (allebei andere afkomst ) en een naam vinden die hier ook goed klinkt is zo moeilijk.. Dit is wat we tot nu toe hebben
Grappig ik vond Zayn juist zelf het mooist..mijn man Kean op de 1 of andere manier vind ik die steeds minder klinken als ik hem vaak zeg.. Bij Dean dachten we ook nog aan de-an Ben 1 naam vergeten toe te voegen; Alek / Alec .. wat vinden jullie daarvan? Oh ik vind het zo moeilijk, nog 9wk te gaan en we zijn er nog niet uit
Dean en Alec vind ik 'gewonere' namen dan de andere twee. (Alek trouwens zeer 'oostblok') Zayn vind ik erg gezocht en lastig. Kéan vind ik wel aardig. Het is niet mijn smaak maar dat zal je toch altijd houden. Ik vind het wel leuk klinken.
Ik vind Alec het leukst. Van de namen in de poll vind ik alleen Dean wel oke, hoewel niet mijn smaak. Kean zou ik uitspreken als Kien.
vind het alle3 niks.... maar Dean is de meest 'logische' naam dus daarop gestemd, die andere namen zouden steeds uitgelegd en gespeld moeten worden
Kean vind ik super leuk!! Hier een Kyan (kie jan), als ik toen de naam Kean had gehoord had ik zeker tussen die en Kyan gaan twijfelen!