Wat is het lastig zeg om een naam uit te zoeken voor ons zoontje die over ongeveer 13 weken verwacht wordt. We twijfelen , naja ik twijfel tussen deze namen. De eerste naam wordt zijn roepnaam. Senn Liam Liam kay Ben benieuwd wat jullie het leukst vinden.
Ik ga voor Senn Liam. Vind Kay niet zo eigenlijk. Hoewel ik Liam wel de leukste voornaam/eerste naam vind.
Moeilijk! Ik zou dan voor Senn Liam gaan. Ik vind Liam een leuke roepnaam (stond ook op mijn lijstje). Maar Senn Liam klinkt leuker dan Liam Senn.
Bedankt meiden. De twijfel is er hier nog steeds hihi maar we hebben nog effies. Ben benieuwd naar nog meer reacties.
Hoe spreek je Kay uit? Als het waar is wat ik denk...dat heb ik bij Kay (gay) andere associaties...of spreek je het uit als kai?
Oh ik dacht bij Kay echt aan Kee als uitspraak... Waarom schrijf je het dan niet gewoon als Kai? Vind Senn de leukste naam!
Ehm, Kay is trouwens in uitspraak (logischer als) 'kee', zeker in combinatie met een Engelse naam als Liam. Kai / Kaj = 'kai'.