Tim Tom/Thomas Teun Cor/Cornelis Lars Niels Koen Mitch/Mitchell Theo/Theodor Bas/Sebastiaan Ed/Edwin Rob/Robert Jan/Johannes
Bedankt voor de aanvullende tips. Roepnaam zijn we dus uit, dat wordt Jos! Naam van mijn man heeft 2 lettergrepen dus een langere versie van 2 lettergrepen 'loopt' ook niet zo lekker. Dan zou ik nog eerder voor alleen Jos gaan. Joshua vind ik wel leuk klinken als doopnaam, maar misschien te engels? Mn man vind Josias wel leuk.
Jos vind ik echt super lieve onderschatte naam! Wel een beetje een ouderwets gevoel of zoiets, maar dat vind ik niet erg. Mijn neef heet Josse, dat is misschien ook nog wel leuk? 15 ideetjes voor 2e namen bij Jos: Jos Anthonie D Jos Christopher D Jos Eduard D Jos Elias D Jos Ferdinand D Jos Florian D Jos Frederik D Jos Gabriel D Jos Gideon D Jos Marinus D Jos Michael D Jos Olivier D Jos Theodoor D Jos Tobias D Jos William D 10 andere ideetjes voor een andere naam dan Jos: Bram Chiel / Giel - Michiel - Machiel Job Joep Joost Koen / Coen Otto Siem Stan, Sten Wout
O, oeps, ik loop een beetje achter zie ik. Wat ik noem is volgens mij al genoemd en jullie zijn er al uit dat Jos de naam is Leuk! Van Jos een langere naam maken is wat lastig. Misschien dus de naam die ik noemde: Josse. En anders kom ik niet verder dan: Josias - Josip - Joas - Jonas - Joris - Sjors
Bedankt voor alle reacties! Ik denkt dat we het toch bij alleen Jos en dan de naam van m'n man houden. Begin er wel aan te wennen en de meeste variaties op Jos vind ik toch niet zo leuk. Wel raar hoor, dat we nu de naam hebben Bedankt voor het meedenken!!
Wat dacht je van Jur? Ook met een J, en ik vind het persoonlijk ook leuk bij de andere 2 namen. Wij hadden Jur als jongensnaam, maar ons eerste kindje is een meisje. Sinds vandaag weet ik dat ik zwanger ben van de tweede, maar hoewel ik Jur nog steeds echt een superleuke naam vind, valt ie voor ons af omdat we het niet zo mooi vinden bij de naam van onze dochter. (Maxime)