naam dezelfde als zoon collega

Discussie in 'Babynamen' gestart door poellie, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poellie

poellie Lid

31 mrt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij vonden het erg lastig om een leuke jongensnaam te vinden en nu blijkt het wordt een jongen. We komen eigenlijk steeds bij dezelfde naam uit. Nu is mijn dilemma dat een van mijn collega's (ik werk er nu bijna 1 jaar) een zoon heeft met dezelfde naam. Kan je dit maken of niet?

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik vind van wel. Het is maar een collega, zodra één van jullie een andere baan krijgt, zie je haar niet meer (en haar zoon al helemaal niet).

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Helemaal mee eens.

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik zou het zelf niet doen... maar 'gek' is het ook niet. Wat is de naam? Misschien een andere variant erop?

5. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

ik heb 4 collega's met een Esmee.

Als jij het DE naam vind, gewoon doen hoor! Als je haar verder toch niet prive ziet.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hangt er vanaf. Als het Sem is, lekker doen. Maar als het een of andere zelfgekunstelde naam is zou ik wel even overleggen..

Wel lastig hoor, ben benieuwd naar de naam!

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Draai het om, hoe zou je het zelf vinden? Vraag het je collega desnoods. De 1 vindt het niet erg terwijl de ander het vervelend vindt. Werken jullie nouw samen?

Wij hebben voor alle 3 onze kinderen bestaande maar geen allerdaagse namen gekozen. Dit omdat ik het zelf niet leuk vind om de naam heel vaak ergens anders te horen.
    Niet dat mensen toesteming moeten vragen oid maar ik zou het vervelend vinden alshet zonder te zeggen overgenomen zou worden en je het van een geboortekaartje moet "horen".

8. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum België
    So what? Als het voor jullie dé naam is?

Zoals gezegd, collega's zijn tijdelijk... En het enige waar jullie elkaar van kunnen "beschuldigen" is dat je dezelfde goeie smaak hebt :D

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou het ook doen. Als dat de naam is voor jullie, dan zou ik me niet door een collega laten weerhouden.
    Kijk, als het nou je zus of broer is, dan is het anders. Dan is het te dichtbij.

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Gewoon doen inderdaad!

11. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Ja hoor, doen als jullie de naam mooi vinden. Bij ons werken ook 2 collega's, de zoontjes hebben allebei dezelfde naam.
    Het is een collega.

Deel Deze Pagina