Ik vind Tibbe een heel leuke naam voor een jongen. Nou hoef ik niet een heel stoere naam te hebben, maar ik ben bang dat deze té soft is. Wat vinden jullie er van?
Wat een leuke naam! Die hoor je nou niet veel Ik vind het een goede naam voor een kind en voor een volwassene ook.
Ja totaal niet mijn ding, net als hidde. Maar er zijn er genoeg die het wel een leuke naam vinden. Tis gewoon niet mijn stijl. De naam zelf vind ik niet lelijk. Tiddo misschien nog iets?
Ik vind Tibbe helemaal geen softe naam. Het is niet mijn smaak, maar ik vind hem niet in de categorie soft vallen. En ook niet raar of vreemd ofzo. Dus als je het een mooie naam vindt: gewoon doen!
Nee, niet te soft, vind ik. Ik vind de naam niet-hard, maar ook weer geen softe klank. Erg toffe naam ook trouwens. Vlot, vrolijk, open.
Ik heb niets met softe namen voor een jongen, maar deze vind ik leuk! Niet te soft, maar vrolijk en fris. Hidde vind ik wel soft, maar Tibbe niet, misschien omdat de T en b combi toch iets anders is haha. Geen idee!
Ook ik vind het geen softe naam, niet alledaags maar ook niet mijn smaak. Als jullie hem leuk vinden, who not?
Ik zie geen stoere jongen voor me bij deze naam maar supersoft vind ik hem ook niet. Ik vind het geen mooie naam maar dat vroeg je niet. 😄 Het doet me aan Tebbie denken van Richard Groenendijk.
Ik vind hem leuk. Hij klinkt wel een beetje lief, maar daar vind ik niets mis mee. Antwoord op je vraag, ik vind hem wel een beetje, maar niet te soft.
Op zijn Rotterdams klinkt het uhm, Rotterdams maar ik vroeg me al af waarom ik de associatie met hondennaam had. Op zich dus geen stomme naam, maar ik zou er niet voor kiezen.
Dank voor jullie reacties! Over smaak valt inderdaad niet te twisten, maar toch wel fijn om te lezen dat de naam niet te soft gevonden wordt. Hij gaat op het lijstje!