De naam Lennox vinden wij echt super! Nu zei mijn vriendin: Dat kan voor beide! En ik dacht nee echt niet dit is echt een jongensnaam, maar nu hoor ik hier op het forum ook meerdere keren dat het voor beide kan. In dat geval zal onze keuze makkelijk zijn, wij willen t geslacht niet weten dus dachten twee namen nodig te hebben. Zelf kan ik nog niet echt wennen aan de naam Lennox voor een meisje.. Wat vinden jullie?
Ik vind het meer een jongensnaam Even opgezocht: Volgens meertens zijn er 161 mannen die Lennox heten en 13 vrouwen. Het kan dus voor beiden, maar wel meer aan jongens gegeven.
Hij staat bij ons ook op de lijst. Wij krijgen 2 meisjes volgens mij is t een uniseks naam ondertussen. Net als Blake, James en Parker
Pff ik vind het zo lastig wil ook niet ze er mee gepest word later ofzo James & Blake vind ik ook echt jongens namen maar Parker vind ik weer voor beide Heb je nog meer leuke suggesties op jouw lijstje? 😂
Ik ken het met name als jongensnaam, maar zou er niet vreemd van op kijken als ik een meisje ontmoet met die naam. Een naam went snel wanneer je iemand kent, en heb echt wel vreemdere dingen voorbij zien komen. In melissa & joey zat volgens mij ook een vrouwelijke lennox..
Ik ken het toevallig als meisjesnaam, maar lijkt me uniseks als ik het zo lees. Als je het echt op z'n Nederlands uitspreekt vind ik het wel eerder als een jongensnaam klinken, ik ken hem op z'n Engels.
Ik vind het een meisjesnaam. Zit ook in een amerikaanse serie als meisjesnaam dus dan leg je automatisch die link.
https://nl.forvo.com/word/lennox/ Op deze website kunnen uitspraken beluisteren. De bovenste is zoals ik hem ken. Klinkt meer als "Lenniks".
In de serie Melissa & Joey (comedy central) zit er een meisje genaamd Lennox. Daardoor ken ik de naam als meisjesnaam en vind ik het prima voor beide kunnen.
Haha ik kijk we are the busbys op TLC die hebben een 5ling met alleen maar meiden. Ik vind de namen die zij hebben echt leuk: Olivia Marie, Ava Lane, Hazel Grace, Parker Kate en Riley Paige. Misschien zit hier iets tussen. De oudste heet dus Blayke vind ik zelf ook een toffe naam. Heb zelf ook nog wel een lijstje haha
Toevallig staat Lennox ook op mijn lijstje! Ik zie hem meer als jongensnaam, maar als meisjesnaam kan hij inderdaad ook! Maar als ik de naam hoor, denk ik aan een jongen. Ik vond Blake ook een gave naam, maar zoals vele engelse namen, is door de uitspraak in het Nederlands de naam opeens een stuk minder leuk... Jammer!
We hebben onze keuze gemaakt en vinden lennox echt een jongens naam zeker omdat wij het gewoon als lennox zouden uitspreken Nu nog teijfelen of we deze naam echt willen voor een jongetje haha
Ik vind het vooral een jongensnaam. Toevallig is laatst een bekende bevallen van een meisje; Lennox. Het is maar net wat je gewend bent. Logan vind ik een meisjesnaam, omdat ik een Logan meisje ken, maar blijkbaar is dat vooral ook een jongensnaam. Dat vind ik nu weer vreemd klinken. Als je het dus een leuke naam vindt, kan het dus prima! Vind ik
De serie Melissa en Joey, die meid die daar in huis woont heet ook Lennox! Dus kan best hoor vind hem juist stoer voor een meid!