Second love

Discussie in 'De lounge' gestart door EdN, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.827
    3.623
    113
    Iedere keer luister ik met verbazing naar de radioreclame van Second love. Ik kan er zo niet bij waarom je je in godsnaam bij zoiets aan zou melden. Ik bedoel, als je perse vreemd wil gaan (wat ik al raar vind, loop je ergens tegen aan, oke, maar actief op zoek..??), wat is er dan mis met een 'gewone' datingsite? Serieus, je hebt toch al helemaal geen trek meer in een verhouding als je daar allebei actief naar aan het zoeken bent geweest?

Maar blijkbaar is er een markt voor, dus ik ven razend benieuwd! Heb jij ooit wel eens gebruik gemaakt van zo'n affaire-site, heb je het overwogen, waarom, hoe beviel het? No judgement (ik ken jullie toch niet), puur nieuwsgierigheid.

2. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Ik erger mee rot aan die reclame...oproep tot overspel..

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik snap t ook niet vindt het schandalig dat zoiets überhaupt bestaat en al helemaal dat het waarschijnlijk ook nog goed loopt brrr walgelijk

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik irriteer me er ook dood aan. Wat is er mis met "werken" aan je relatie als de sleur erin zit. Ik vind de reclame echt bizar!

Ik grap wel eens tegen mijn man: Pas op hoor ik ga op Second Love.
    Of: Laten we op second Love gaan, dat schijnt een goede oppepper te zijn!
    Hij vind dat stomme grapjes ghehe..

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik ben geen Christenunie/SGP stemmer maar zij zijn wel de enige die vanuit maatschappelijk en politiek verantwoordelijk NL pleiten voor een verbod op deze reclames wat ik meer dan van harte toejuich.

Dat je de site an sich niet verbieden kan, begrijp ik, maar dat er vrijuit radio/tv reclame gemaakt kan worden voor deze schaamteloze ellende veroorzakende smeerboel gaat me te ver. Voor tabak mag ook geen reklame gemaakt worden, dit lijkt me eenzelfde risicofactor.

Om antwoord te geven op je vraag ;). Gelukkig heb ik al die ellende die nodig om aandacht te krijgen in mijn leven. Ben in het dagelijks leven leuk genoeg.

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind het vreselijk!

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind het asociaal en snap niet waarom het loopt. Flauwekul!

Als je vreemd wil gaan, neem je maar een dubbele baan en naai je de belastingdienst maar. Niet je steun en toeverlaat, de vader/moeder van je kinderen. Wanneer je iets tekort komt; doe er wat aan - by all means, maar voordat je het bed induikt met een ander of er zelfs maar bij stil staat om je partner te bedriegen, trek dan de stekker eruit en hou de eer aan jezelf!

Bah :p

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Vind het echt om te kotsen die reclame iedere keer. Maar blijkbaar is er inderdaad markt voor, anders zou het niet telkens herhaald worden!

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

*insert-Twilight-zone-muziekje*

Het is een complot. We moeten infiltreren en het van binnenuit kapot maken :cool:!!!!!!!!!!

10. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

om verboden te worden als je het mij vraagt, reclame maken voor iets wat gezinnen kapot maakt.

11. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vind het ook schandalig, maar ja, van de andere kant, je 'weet' tenminste wat je doet dan. Ik bedoel je hoort zo vaak tegenwoordig dat iemand een relatie had met een persoon die een vrouw/vriendin/gezin bleek te hebben en dat lang geheim hield. Dat vind ik nog schandaliger...

12. Islah

Islah Niet meer actief

Precies... Ik snap echt niet waarom alles maar kan en mag in NL, op losbandig gebied. Met deze site kan iemand z'n hele gezin kapotmaken en met roken vaak alleen zichzelf.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

mmm... ik vind het wel slim.. en vooral heel commercieel. Er is duidelijk een markt voor (en die is met z'n allen veel groter dan we denken..) Ik verbaas me ook over de reclame maar kan er verder hard om lachen. En bedrijven maken geen gezinnen kapot, dat doen de mensen die er voor kiezen gehoor te geven aan hun wens tot overspel (en daarmee gepakt worden... want dat is natuurlijk het hele doel van dit bedrijf: overspel plegen met iemand die net zoveel te verliezen heeft als jij... grootste succes kans)

En losbandig? Ach, het verschil is dat we dingen in Nederland vaak in het daglicht doen.. en in andere landen niet. En vergeet niet.. er zijn landen in de wereld waar avontuurtjes meer gebruikelijk zijn dan uniek.

En het vergelijk met roken gaat mank... roken is een enorme economische schadepost, dit niet. De schadelijkheid van roken is 100% aangetoond ook voor meerokers en het milieu en dit geldt natuurlijk niet voor overspel (en gepakt worden... want overspel ansich is natuurlijk niet schadelijk.. wel dom want een hoog risico om WEL gepakt te worden)

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja het is triest dat ze je daartoe proberen aan te zetten met die reclame.
    Alsof er nog niet genoeg mensen en gezinnen kapot gaan aan dat vreemdgaan!

15. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Verschrikkelijk inderdaad! Ik had me dus na het horen van die reclame ingeschreven om te kijken wat het precies was. En ik schrok me kapot! Zoveel mensen zitten op die site! Er stond ook iets van 400 nieuwe aanmeldingen per week. Vooral mannen natuurlijk. En de meeste gaven aan dat ze gelukkig in hun relatie waren maar de spanning en passie mistte. Ik schrok vooral van de hoeveelheid mensen die daar aangemeld was. En dit is maar 1 van de vele vreemdgaan sites....bah!

16. KimK

KimK Niet meer actief

Vreselijke reclame! Dat er blijkbaar zoveel vraag naar is vind ik nog wel het meest schrikbarende. Het verwoest gewoon gezinnen... Maargoed blijkbaar kan en mag dit gewoon hier?!

17. Islah

Islah Niet meer actief

Ik bedoel dus het vreemdgaan zelf, niet een bedrijf.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113

Ik vind het belachelijk, schandalig en het irriteert me mateloos, maar verbieden nee. Vrijheid van meningsuiting en als er mensen zijn die echt zo stom zijn daaraan mee te doem, hadden ze dat op een andere manier ook wel gedaan.

19. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    dat er een markt voor is vind ik dus echt heel vreemd

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dit dus.
    Vreemdgaan gebeurt al zolang de mens er is. Alleen wordt er nu geld mee verdiend door sommige bedrijven. Tsjah.

Deel Deze Pagina