Zelf vind ik Katie heel leuk voor een meisje. De achternaam gaat worden Van Barneveld. Vinden jullie dat echt heel stom klinken? Tot nu toe heeft die naam echt mijn voorkeur namelijk.. Ik heb nog een aantal andere namen die ik leuk vind. Fae vind ik ook leuk, maar misschien meer als 2e naam. Wat vinden jullie?
Isobel vind ik niet mooi, maar Isabel wel heel erg! Katie kan wel bij de achternaam hoor, vind ik. Het is alleen niet mijn smaak. Amélie en Fae vind ik wel leuk. Ayla vind ik niet mooi.
Als je zo naar Katie neigt, moet je het gewoon doen! Het kan eigenlijk prima met de achternaam vind ik, alhoewel ik meestal niet van En-NL combi's houd. Katie van Barneveld bekt toch best lekker. Als ik puur naar mijn eigen smaak kijk, vind ik een 1-lettergreepnaam ook wel prettig combineren met jullie lange achternaam, dus zou ik voor Fae gaan denk ik. Ayla heeft een leuke klank, maar ik zou het persoonlijk niet leuk vinden dat veel mensen meteen de associatie met de stam van de holebeer hebben (maar daar denken veel mensen anders over heb ik hier op het forum al gemerkt de laatste dagen!) De andere namen, Isobel en Amélie vind ik iets te tuttig en ook eigenlijk helemaal niet in de stijl van de andere namen.
Ik heb de naam door de serie boeken "de aardkinderen" van Jean M Auel...gelezen toen ik zwanger was , zij is de hoofdpersoon
Fae.... Zelf vind ik de schrijfwijzen Faye of Fé leuker, maar dat is ook heel persoonlijk. Kate vind ik leuker dan Katie.
Haha, nou da's toevallig....ik ook! Echt zo'n mooi boek, heb m echt al iets van 4x gelezen, de eerste dan "De stam van de Holebeer", de rest heb ik gewoon 1x gelezen.
Tja, mijn keuze van stemmen is logisch denk ik. Maar Katie vind ik ook erg leuk. En hoewel het een Engelse naam is, klinkt het hartstikke nederlands, in tegenstelling tot Sharon ofzo. Dus het klinkt leuk bij de achternaam. Hoewel ik moet bekennen dat ik Fae van Barneveld ook wel erg vind staan. Eigenlijk beter dan bij onze -1-lettergrepige achternaam- hihi maarja, dat hebben we een beetje opgelost (niet daarvoor hoor) door haar een wat langere 2e naam te geven. Fae Leonora Isobel en Amelie vind ik overigens wat te tuttig en Ayla is simpelweg mijn smaak niet...
Hmm ik vind het niet echt 'lekker bekken' Ik krijg het niet als 2 namen uit mijn mond maar meer 'keetiefee' en dat vind ik een beetje gek klinken.
Ik koos Katie... Vind ik gewoon het leukste van dit rijtje... Maar namen zijn nou eenmaal een kwestie van smaak.