Hallo allemaal! We verwachten ons tweede kindje. We willen straks bij de 20 weken echo weten of we een zoontje of dochtertje krijgen. Ook al wordt het misschien een meisje, toch willen we een jongensnaam achter de hand hebben. We hebben een zoontje, Job. Het was toen al echt een hele klus om een leuke jongensnaam te vinden. Wat zouden jullie bij Job vinden passen? We houden van kort, krachtig en stoer. Liefs!
Ik vind Job een hele leuke naam. Onze zoon heet Sten, vind ik ook erg leuk bij Job passen! Of wat denk je van: Cas, Finn, Lars, Niels, Mats, Lenn, Quin/Quinn, Tygo?
Max Kort maar krachtig. Krijg heel vaak te horen dat het een hele leuke naam is en hij past ook goed bij je zoon zijn naam
Sorry maar er zit nog niet echt iets tussen. De naam zit al in de familie, of we kennen al iemand die zo heet (en is niet zo'n leuk persoon) of het spreekt ons niet echt aan. Pfff, dit gaat nog moeilijker worden dan ik al dacht. Bedankt voor jullie reacties. Liefs
Tim vinden we echt een hele leuke naam, maar helaas is dit niet zo geweldig met onze achternaam. Dan krijg je zoiets als Jan Jansen. We blijven zoeken! Liefs
Job en... Abel Almar, Almer Alwin Anno Arne, Arno Arnoud / Arnout / Arnaud Aron Arthur Bas Beau, Bo Bengt Bernt, Bernd Birk, Berk Bjarne Bjorn / Björn / Bjørn Boet Bor / Borre Boris Bram Cas Chiel, Giel Cristijn Daaf, Daan David Dev, Lev Diede, Dieder Dolf Duuk Emiel, Emil Erik Erwin Esben Ewald, Ewalt Ewoud Faas Fabian, Florian Falco, Vasco Fedde, Ferre Floris Gijs Guus Hans Hidde Holmer, Holger Hugo Huub, Huib Irjo, Yrjo Jelte, Jelle Joren Jorrit Jurjen Kai, Kaj Kalle Kars, Karst, Karsten Kjell, Kjeld, Kjelt Kobe Koen Krijn Lars Lasse Laurens Laurits / Lauritz Leen, Leendert Lennart Lex Loek Loïc, Lowiek Louis Lowie Lukas, Lucas Maarten, Marten Mads, Mats Mark, Marc Marko, Marco Mart Martin Mas Mathis, Matthijs Maurits Maxim Mees Melle Mels Menno Merijn, Merlijn, Marlijn, Marijn Michiel Midas Miel Moos Nanne Nathan Niek Niels, Nils, Nels Niko, Nico Noah Nol Noud / Naud / Nout / Naut Olaf Ole, Olle Oscar, Oskar Otto, Onno Pelle Per Pim Raf Ralf, Ralph Reijo Rein Reinier, Rogier Remco Remi Rens Rien Rik Rikard Robbe Roek Roel, Roelof Ruben Rune Rutger Sam, Sem Sami Sebbe, Seppe Sepp, Seb, Sep Sieb, Syb, Siep, Syp Siebe Siem Sil Silvijn Simon Stef Stefan Sten, Stan, Stijn Sven Teodor Teun Thijs Tibbe Tiemen Ties Tije / Thije Tijl Tijmen, Thijmen Tijn, Thijn, Tijm, Thijm Timo Tobias Toon Torben, Torsten Tore, Thore Tuur, Ture, Thure Twan Viktor, Victor Walt, Wald Walter Ward, Wart Warre Wessel, Hessel Wieb Woud, Wout Wouter Ype, Yme
Job en Bas (aaah....leuk!!) Job en Levi Job en Koen Job en Thijs Job en Pim (aaah....leuk!!!) Job en Cas Job en Rick Job en Stan Job en Twan Job en Ties Job en Mart Job en Ben
Kai vinden we tot nu tot wel leuk, dit was de enige naam die we tot nu toe bedacht hadden. Ik heb er alleen nog niet HET gevoel bij. De oudste van m'n zus heet Bas en Pim rijmt met onze achternaam. We zoeken toch nog even verder. Liefs
job en timo job en jort job en bas job en brent job en cas job en noah job en sjoerd job en jesse job en jacco job en mick job en stan job en daan job en roy