naam die past bij Liene

Discussie in 'Babynamen' gestart door saar, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Als ik dan moest kiezen koos ik denk ik voor Jasmijn....

ik vind uh en aah niet zo mooi bij elkaar ;)

maar das mijn mening hoor...;)

Ik kijk ook vaak naar betekenissen van namen en wat ik als betekenis leuk vind..

2. Jasmijn: Bloemennaam, het symbool voor de maagd Maria. In China is de jasmijn het symbool voor vrouwelijkheid en aantrekkelijkheid.

klinkt niet slecht toch? :)
    Ik vind het ook supermooi eigenlijk. Waarom nog twijfelen? Straks nog eens doorpraten met mijn man.

Nu nog een jongensnaam!

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

ik vind het heeeel mooi... maar het moet wel jouw keus zijn he meid...

Moet dat ook perse nog op een e eindigen dan die jongensnaam?

4. Ja, dat is het hoor. Een naam is nu niet iets waar ik zomaar iemand anders zijn idee in zou volgen.
    We hadden de naam al eventjes in gedachte, maar je zit er altijd maar samen over te praten.
    Eens horen wat een buitenstaander denkt helpt dan. Dus handig dat dit forum bestaat, ik zou nooit de namen aan vrienden en familie vertellen.

Nee, eigenlijk niet. Ik hoor zo'n namen wel graag. Maar hoeft niet persé.
    Ik hoor niet zo graag Engelse namen.
    Wel bijvoorbeeld Seppe en Warre. Die stijl dus. Maar heb bij Seppe het probleem dat het moeilijk uitspreekt met de achternaam van mijn man. Die begint dus met een p.
    Wat ik ook heel mooi vind is Nelles. (we vergeten even de NP ;)). Maar de acternaam van mijn man eindigt op een s en dat vind ik dan ook weer raar in uitspraak.

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou dat zijn dus zeker dingen waar ik ook rekening mee houdt... het moet makkelijk uit te spreken zijn en lekker uit te spreken zijn... Mooi klinken ;)

6. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Misschien streek gebonden maar de meisjes die ik ken die Jasmijn heten zijn allemaal van buitenlandse afkomst. Net als Laila, dat vind ik echt een hele gave naam, maar zal m'n dochertje niet snel zo noemen.
    Emma blijf ik geweldig vinden.
    (hihi wil je niet weer aan het twijfelen zetten hoor)

En Jelte voor een broertje?
    Liene & Jelte

Ohh, vind het ook zo moeilijk!

7. :D Voor mijn gevoel wordt het Jasmijn, maar mijn man twijfelt nog. Hij vindt de naam wat lang...

We zien wel, binnen 4 maanden zullen we moeten beslissen. ;)

Jelte ken ik helemaal niet, dus vind het wat raar klinken. Maar dat is dus omdat ik het niet ken.

Veel succes jij ook en alvast bedankt voor het helpen meedenken.

Saartje

Deel Deze Pagina